Hallo,
Ik wou mijn pc wat uitbreiden en wou daarom een reepje 128 MB SDRAM erbij stoppen. Nadat ik dit gedaan had herkende mijn pc alleen het eerste reepje 128 MB en niet het net nieuw gekochte tweede reepje. Beide reepjes zijn van de zelfde fabrikant (kingston) en compatible met mijn moederbord (Abit VL6).
Dus ik kwam op het "slimme" idee
om de reepjes om te wisslen en in de andere slotjes te doen. Nadat ik beide reepjes in slot 2 en 3 had gedaan starte mijn pc niet op en ik kreeg een alleen maar een beep te horen (ik heb alle beep codes al opgezocht etc. maar ben er niet uitgekomen). Deze beep klonk niet bepaald als muziek in mijn oortjes dus snel weer slot 1 gebruiken met het oudste reepje van 128 MB, echter tot mijn grote verbazing kreeg ik weer de beep te horen
. Ik heb alle twee de reepjes geporbeerd en goed aangedrukt, de slotjes zien er perfect uit en het lijkt mij sterk dat ze alle 3 kapot zijn.
Voor het geval er iemand mee begint: ik heb al op google paar dagen lopen speuren, op het forum, handleiding van moederbord + site. Ik kom er echt niet uit zo maybe weet iemand het hier???
Ik wou mijn pc wat uitbreiden en wou daarom een reepje 128 MB SDRAM erbij stoppen. Nadat ik dit gedaan had herkende mijn pc alleen het eerste reepje 128 MB en niet het net nieuw gekochte tweede reepje. Beide reepjes zijn van de zelfde fabrikant (kingston) en compatible met mijn moederbord (Abit VL6).
Dus ik kwam op het "slimme" idee
Voor het geval er iemand mee begint: ik heb al op google paar dagen lopen speuren, op het forum, handleiding van moederbord + site. Ik kom er echt niet uit zo maybe weet iemand het hier???