Bij de meeste boards heb je de mogelijkheid om alle topics als gelezen te markeren, zodat je de volgende keer dat je inlogt direct ziet wat er veranderd is.
Als ik het goed heb doet dit board het automatisch als je uitlogt (ik heb er echter niks over kunnen vinden in de search en de faq's), maar ik heb mijn acount gelocked aan mijn IP en het lijkt er dan ook op dat deze feature niet helemaal correct werkt bij mij en ja, ik heb cookies aanstaan
.) Ik vroeg mij dus af of het misschien mogelijk is om ergens op de hoofdpagina alsnog een knop aan te brengen waarmee je alle rode (ongelezen posts) icons kun omzetten naar gele (gelezen) icons, zonder dat je daarvoor moet uitloggen, of heb ik misschien een instelling fout staan?
Als ik het goed heb doet dit board het automatisch als je uitlogt (ik heb er echter niks over kunnen vinden in de search en de faq's), maar ik heb mijn acount gelocked aan mijn IP en het lijkt er dan ook op dat deze feature niet helemaal correct werkt bij mij en ja, ik heb cookies aanstaan
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...