Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Forum als gelezen markeren

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:12

Oceria

I've been in between....

Topicstarter
Bij de meeste boards heb je de mogelijkheid om alle topics als gelezen te markeren, zodat je de volgende keer dat je inlogt direct ziet wat er veranderd is.
Als ik het goed heb doet dit board het automatisch als je uitlogt (ik heb er echter niks over kunnen vinden in de search en de faq's), maar ik heb mijn acount gelocked aan mijn IP en het lijkt er dan ook op dat deze feature niet helemaal correct werkt bij mij en ja, ik heb cookies aanstaan ;).) Ik vroeg mij dus af of het misschien mogelijk is om ergens op de hoofdpagina alsnog een knop aan te brengen waarmee je alle rode (ongelezen posts) icons kun omzetten naar gele (gelezen) icons, zonder dat je daarvoor moet uitloggen, of heb ik misschien een instelling fout staan?

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Klik eens op de datum enzo achter je nick bovenaan de "main"-pagina :)

edit:
http://gathering.tweakers.net/forum/reset is dat :)

[ Voor 37% gewijzigd door Osiris op 29-04-2004 12:56 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mocht je daar te lui voor zijn werkt het opvragen van een willekeurige xml file ook heel erg goed. Dan wordt je sesie namelijk ook gereset :) Dan heb je meteen een linkje op elke pagina te pakken.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Inderdaad, dit is dus al gewoon aanwezig :)
Not a bug, en de feature bestaat wel, ergo: deze kan ook wel op slot :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.