Outlook2003 agenda probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kockie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:32
Ik heb een probleem met outlook2003. Als ik probeer een afspraak in te voeren is de starttijd niet goed. Als ik bijvoorbeeld een afspraak voor 5 mei om 13.00uur wil invoeren is de eindtijd correct (5 mei,13.00 uur) maar de begintijd van de afspraak staat op de datum en tijd dat je de afspraak aan het invoeren bent (29 april 12.30). Zo wordt een afspraak dus wel heel lang.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Outlook draait op een windows xp systeem onder windows 2003 small bussiness server. De andere stations die op de zelfde server zijn aangesloten hebben geen problemen.

Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> Ecologieforum
Interesse in Kockie --> Kockie.nl

• TheXception
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb ditzelfde probleem bij outlook 2003, maar dan met herhalende afspraken (verjaardagen etc.) daar heeft ie overal afspraken van 2 dagen van gemaakt.

Ik ben ook al aan het zoeken geweest naar de oorzaak, maar toch nog toe niet kunnen vinden.

De (bewerkelijke) oplossing is het één voor één aanpassen van al die afspraken... maar als iemand weet wat de echte oplossing dan houd ik me ook aanbevolen.

"It's better to burn out, than to fade away"

• kockie
Verder niemand een idee? :'(

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08 17:19

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik snap niet waar dit over gaat ??? ik kan in mn agenda in outlook 2003 gewoon een begin en eindtijd noteren voor een afspraak en die staat dan juist genoteerd in de agenda zelf.

ma ma ma ma ma macron one

• TheXception
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MaxBurn schreef op 01 mei 2004 @ 11:13:
Ik kan in mn agenda in outlook 2003 gewoon een begin en eindtijd noteren voor een afspraak en die staat dan juist genoteerd in de agenda zelf.
Dat klopt, dat kan ik ook, maar na installeren van outlook 2003 zijn al mijn reeds aangemaakte (dus oude) afspraken veranderd. Waarbij de repeterende zaken allemaal 2 dagen zijn geworden. 8)7

"It's better to burn out, than to fade away"

• kockie
MaxBurn schreef op 01 mei 2004 @ 11:13:
Ik snap niet waar dit over gaat ??? ik kan in mn agenda in outlook 2003 gewoon een begin en eindtijd noteren voor een afspraak en die staat dan juist genoteerd in de agenda zelf.
Tja, dat gaat op 8 van de 9 computers ook, alleen op eentje niet. Die geeft bovengenoemd fenomeen. Vandaar mijn vraag. Ik heb namelijk geen flauw idee waar het aan ligt :'(

• kockie
Het probleem lijkt nu opgelost; wat heb ik gedaan?

Ipv als view weekdays te kiezen heb ik nu weekdays met voorbeeld (weet effe niet meer precies hoe het in het engels is).

Dan werkt het goed.

Pagina: 1