Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> Ecologieforum
Interesse in Kockie --> Kockie.nl
Ik heb ditzelfde probleem bij outlook 2003, maar dan met herhalende afspraken (verjaardagen etc.) daar heeft ie overal afspraken van 2 dagen van gemaakt.
Ik ben ook al aan het zoeken geweest naar de oorzaak, maar toch nog toe niet kunnen vinden.
De (bewerkelijke) oplossing is het één voor één aanpassen van al die afspraken... maar als iemand weet wat de echte oplossing dan houd ik me ook aanbevolen.
Ik ben ook al aan het zoeken geweest naar de oorzaak, maar toch nog toe niet kunnen vinden.
De (bewerkelijke) oplossing is het één voor één aanpassen van al die afspraken... maar als iemand weet wat de echte oplossing dan houd ik me ook aanbevolen.
"It's better to burn out, than to fade away"
Verder niemand een idee?
Ik snap niet waar dit over gaat ??? ik kan in mn agenda in outlook 2003 gewoon een begin en eindtijd noteren voor een afspraak en die staat dan juist genoteerd in de agenda zelf.
Dat klopt, dat kan ik ook, maar na installeren van outlook 2003 zijn al mijn reeds aangemaakte (dus oude) afspraken veranderd. Waarbij de repeterende zaken allemaal 2 dagen zijn geworden.MaxBurn schreef op 01 mei 2004 @ 11:13:
Ik kan in mn agenda in outlook 2003 gewoon een begin en eindtijd noteren voor een afspraak en die staat dan juist genoteerd in de agenda zelf.
"It's better to burn out, than to fade away"
Tja, dat gaat op 8 van de 9 computers ook, alleen op eentje niet. Die geeft bovengenoemd fenomeen. Vandaar mijn vraag. Ik heb namelijk geen flauw idee waar het aan ligtMaxBurn schreef op 01 mei 2004 @ 11:13:
Ik snap niet waar dit over gaat ??? ik kan in mn agenda in outlook 2003 gewoon een begin en eindtijd noteren voor een afspraak en die staat dan juist genoteerd in de agenda zelf.
Het probleem lijkt nu opgelost; wat heb ik gedaan?
Ipv als view weekdays te kiezen heb ik nu weekdays met voorbeeld (weet effe niet meer precies hoe het in het engels is).
Dan werkt het goed.
Ipv als view weekdays te kiezen heb ik nu weekdays met voorbeeld (weet effe niet meer precies hoe het in het engels is).
Dan werkt het goed.
Pagina: 1