altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Volgensmij niet.woest85 schreef op 29 april 2004 @ 12:22:
netlimiter kan dat d8 ik toch?
ik heb versie 1.22 btw
[ Voor 5% gewijzigd door woest85 op 29-04-2004 12:34 ]
[Signature]
Robby is geintereseerd in welke bestanden verantwoordelijk zijn voor het dataverkeer, niet welke processen.
Als filmpje ultra_popi.avi 300x wordt gedownload waardoor hij richting datalimiet gaat dan haalt hij die offline zodat de rest van zijn site / bestanden niet worden afgesloten door zijn hoster
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Klopt het ook dat je IIS draait, en zo ja, welke versie? Ik heb iig preventief maar vast IIS in de topictitel gevrot
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Er zijn geen extern programma dat kan zien welk bestand er wordt gedownload, die kunnen alleen zien welk programma hoeveel up-/download.RobbyNitroz schreef op 29 april 2004 @ 11:13:
Ik ben op zoek naar een proggrammaatje voor op win3k webserver
waarmee ik het dataverkeer in het totaal maar vooral ook per file kan zien![]()
Ik gebruik nu networx waarmee ik het verkeer van de server per dag/week/maand
kan zien dat is al heel handig want ik weet wanneer ik over mun 100Gb ga
maar als ik het per file kan zien weet ik welke movie verantwoordelijk is en dan kan ik die bijv. tijdelijk als niet downloadable zetten![]()
meeste stats progjes trekken de info uit IIS maar nog geen een gevonden die het dataverkeer per file weergeeft.
iemand?
Als je wilt weten welk bestand er veel wordt geupload moet je dat doen met het programma wat je gebruikt om bestanden te uploaden.
-=edit=-
Hoe downloaden mensen bij jouw? Met welk programma?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 12:57 ]
IIS maakt natuurlijk logfiles aan en er zijn heel veel log analysers maar na er 3 geprobeert te hebben wordt ik er niet vrolijk van. Ik moet zowiezo de logfile parsen in de analyser en krijg dan tig statistics behalve een duidelijke hoeveelheid data per file + een opgetelde hoeveelheid van alle data voor deze maand/week.
Het is toch geen rare vraag opzich, alle webservers hebben trafficlimieten en weten welke files verantwoordelijk zijn is dan wel zo handig
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Kun je wellicht specifieker aangeven wat je mist in de tools (welke?) die je hebt geprobeerd?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
http://www.mrunix.net/webalizer/sample/usage_199905.html
staat wel wat met KB's totaal per dag/maand maar zover was ik al met networx en dan hoef ik er geen logfiles voor te laden. Er staat in webalizer niet dat webalizersamplecode.zip - 340 MB aan traffic heeft gegenereerd
Ik wil gewoon een lijst van alle files met het aantal keer dat ze gedownload zijn en de totale sum van die file deze maand en de sum van alle data bij mekaar.
Ik heb vroeger is een account op een amerikaanse server gezien en daar kon je dat ook precies bijhouden maar die hadden dat zelf geprogged.
ik wil een lijst met:
januari 2004
movie1.mpg - 180 x gedownload totaal 1800MB
movie2.mpg - 34 x gedownload totaal 2345MB
movies.htm - 1234 x opgevraagt totaal 12MB
"
"
totaal verkeer januari 2004 alle files 345GB
[ Voor 20% gewijzigd door RobbyNitroz op 29-04-2004 15:33 ]
WebAlizer geeft een overzicht van alle opgevraagde URL's. Dat jij geen mpg tussen die lijst ziet staan komt alleen doordat deze bestanden niet op die server staan. Als jij mpg's op je server hebt; en die worden ook via de webserver opgevraagd dan zie jij die URLs in zo'n overzicht terugkomen. Heb je WebAlizer wel eens laten runnen op je server? Dan had je dit namelijk zelf ook al ontdektRobbyNitroz schreef op 29 april 2004 @ 15:32:
ik mis alles in die lijst zijn allemaal URLs.....die trekken geen data....ik zie alleen maar html files
ik wil een lijst met:
januari 2004
movie1.mpg - 180 x gedownload totaal 1800MB
movie2.mpg - 34 x gedownload totaal 2345MB
movies.htm - 1234 x opgevraagt totaal 12MB
"
"
totaal verkeer januari 2004 alle files 345GB
---
Je hebt gewoon een overzicht voor handen waarop al je files staan incl de grootte, aantal keer gedownload, totale verkeer etc etc.
[ Voor 75% gewijzigd door IceStorm op 29-04-2004 15:41 . Reden: Oei, te snel op send geklikt ;) ]
heb idd alleen de statistics zitten bekijken en daar staat boven URLs en ook alleen htm files...
zal het lokaal ff installen zo