Toon posts:

[Access] Create Table beveiligen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet iemand hoe je groups/users in access rechten kunt ontnemen om tabellen aan te maken? Ik kan wel mbv de wizard rechten op bestaande tabellen geven maar een guest kan dan wel vrolijk nieuwe tabellen aan maken.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke Access versie hebben we het hier over; en wat had je zelf al geprobeerd? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je kan toch opgeven of een bepaalde gebruiker wel/niet objecten mag aanmaken? Daar moet het wel mee kunnen (ongeacht de Access versie :) )

Let er wel op dat je de guest account niet toestaat dan he! En een password zet op het administrator/beheerder account.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Topicstarter
Access 2000, hoe geef ik aan of een user objecten mag createn?
Bij User/Group permissions heb ik bij de Guest user bijvoorbeeld bij <new tables/Queries> alles uitgevinkt, maar nog steeds kan de Guest nieuwe tabellen maken :?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 12:38 ]