asus pa5

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

Topicstarter
zijn er mensen die dit bord stabiel hebben lopen met een k6-2 en een tnt2?
bij een vriend van me is het een ramp en ik wilde weten of het wel kan...

tijd voor verandering.

• Morgoth
  • Laatst online: 15-08 10:53
Ik heb een tnt2 stabiel gekregen op m'n asus p5a......... pfff uh download de laatste bios update, laatste ide en agp drivers installen die zooi. Zet in je bios agp turbo mode uit en probeer je agp aperture size lager te zetten. VGA palette snoop moet ook uit in de bios.

Extra. Doe een schone installatie (windows eropnieuw op enzo)!! En voor meer vragen kan je me mailen. Dan kijk ik effe verder weet op dit moment effe niks anders meer uit m'n hoofd.

• obme_ief

obme_ief

Topicstarter
cool, tnx
ga morgen naar 'm toe, zullen we het weer is proberen...gewapend met alle nieuwe drivers biossen en andere zooi :)

tijd voor verandering.

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Ik heb laatst voor iemand een TNT2 in moeten bouwen (in een not-p5a-systeem though), maar op de doos van de tnt2 staat dit:

NOTICE!:
----------
We do not recommend
using this card with ALI
chip set motherboards

Dus het is een bekend probleem blijkbaar.
Probeer anders voor de grap eens de detonator drivers van nvidia. Die werken meestal volgens mij wel goed.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
euhm geen enkele tnt kaart werkt lekker met een p5a 0f p5a-b ik heb dit zelf mogen ondervinden dooe een v550 en een v330 dus een tnt2 zal wel hetzelfde zijn
mijn oplossing banshee ( heeft ook nog betere support voor 3dnow! ) maar ik heb ook een volle week liggen K*tten ( u ) met die tnt kaartjes maar heb ze terug gebracht en heb nu banshee
me is a heppy man
met heel veel pielen lukt het mischien wel maar echt lekker zal het nooit lopen naar mijn mening

.

• Ceaser
  • Laatst online: 18-08 17:08
Bij mij waren mijn problemen met de V770 opgelost door de nieuwste agp-driver te gebruiken en de Diamond-driver

• Morgoth
  • Laatst online: 15-08 10:53
Ik had heel veel problemen maar ik heb ze opgelost. Dus het is mogelijk. Ik had een Creative tnt2.

Verwijderd

heb Asus p5a en k6-2 350 erin zitten. heb nooit ergens last van gehad dus heb geen flauw idee waar je het over hebt. kan dus wel. heb systeem zelf in elkaar gezet dus als je vragen hebt mail je maar: slingerland.la@stu.hsbrabant.nl

• obme_ief

obme_ief

Topicstarter
't ging hier dus om een asus v3800 (als ik het goed heb) en probeer het morgen uit..laat wel weten of het wat werd...
nieuwste dtonators zitten er uiteraard al op, bios van mobo is ge-flashed, bios voor tnt2 kon ik niet vinden en morgen dus agp drivers voor de ali chipset erop gooien...
als het dan niet werkt zal ik 'm maar aanraden om een andere kaart te halen, v 3 ofzo...
voordeel: de prijzen zijn intussen zo gezakt dat ie dan geld terug krijgt als ze daar in trappen :)

tijd voor verandering.

Pagina: 1