Toon posts:

Real nick bij games..

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het inhoudelijk verder weinig met een spel te maken heeft, maar omdat hier gamers te vinden zijn vraag ik het toch maar ff.
Altijd als je van iemand wint die in een clan zit wordt er gevraagd naar je real nick, stel je hebt geen real nick.. of je hebt er wel een maar niemand kent die, omdat je bijvoorbeeld niet in een clan zit oid.
Als je zegt ik heb geen "real" nick dan vinden ze je allemaal lame.. gaat echt nergens over bij die gasten.
Ik erger me aan dat gerealnick.

Verwijderd

ja wat wil je hier mee bereiken??

ik heet gewoon in alle games kaasie_nl (met / zonder toevoeging van clannaam)

met andere woorden neem gewoon altijd een dezelfde nick dan heb je heel dit gezeur niet. En wat interesseert jouw het als andere mensen jouw lame vinden... zijn meestal toch van die kinderen van 14-17 die denken heel wat te zijn omdat ze in een clan zitten ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 10:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn punt is eigenlijk dat veel mensen denken dat je niet goed kan zijn, als je niet in een clan speelt, en daarom altijd naar een clannaam vragen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 10:56:
Mijn punt is eigenlijk dat veel mensen denken dat je niet goed kan zijn, als je niet in een clan speelt, en daarom altijd naar een clannaam vragen.
ja dat klopt, en zodra je een beetje kan spelen wordt je ook dood gegooid met vragen of je bij een clan wilt komen spelen.

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11-2025
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 10:56:
[...]

ja dat klopt, en zodra je een beetje kan spelen wordt je ook dood gegooid met vragen of je bij een clan wilt komen spelen.
Ja maar dat is natuurlijk wel logisch.
Als jij een clan had die nog members nodig heeft probeer je natuurlijk iemand die goed is te laten joinen :)

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dan noem je jezelf [OneManClan]Nick...

Maar wat kaassie zegt.. Je kan ook worden overladen met mailtje als je bij een clan wilt komen spelen als je goed bent. Dus jah...

offtopic:
kaassie , heb je al mail gehad van Capt_biele :? ivm beaker_s.jpg icon

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 29-04-2004 11:28 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Ik weet precies wat je bedoelt, die lui kunnen niet tegen dat je hun owned.
En vaak worden door bekend geowned die onder ander naam spelen, voor de lol.
Zijn vaak van spelers die denken dat ze goed zijn, maar niet veel voor stellen ;)

Maar inderdaad irritant, het gaat tenslotte om de fun.

Verwijderd

outerspace schreef op 29 april 2004 @ 11:02:

Maar wat kaassie zegt.. Je kan ook worden overladen met mailtje als je bij een clan wilt komen spelen als je goed bent. Dus jah...

offtopic:
kaassie , heb je al mail gehad van Capt_biele :?
offtopic:
naam komt me bekent voor, waar ging het ook al weer over?
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 11:02:
Ik weet precies wat je bedoelt, die lui kunnen niet tegen dat je hun owned.
En vaak worden door bekend geowned die onder ander naam spelen, voor de lol.
Zijn vaak van spelers die denken dat ze goed zijn, maar niet veel voor stellen ;)

Maar inderdaad irritant, het gaat tenslotte om de fun.
Wat ook erg irritant is dat er mensen zijn die gelijk denk dat je aan het cheaten bent als je (zeer) goed speelt.

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
outerspace schreef op 29 april 2004 @ 11:02:

offtopic:
kaassie , heb je al mail gehad van Capt_biele :? ivm beaker_s.jpg icon
Hehe, zo noemde ik mezelf onder CS: [OMC]ZneeK

Of ik deed een "fake" clannaam, zoals bijvoorbeeld: [BIPS]Pukkel :)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb jaren lang in clan verband gegamed Quake2 vooral dat waren nog eens tijden. Maar goed het maakt imho niet uit ofiemand nou in een clan zit goed kunnen fraggen is goed kunnen fraggen en dan maakt zo clan tag voor je naam weinig uit

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:53
dan zeg je toch gewoon ' this is my real nick', en als ze jou dan lame vinden, dan zijn ze gewoon jaloers dat jij zo goed bent.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Dat lijkt mij ook. Wees er gewoon trots op dat je beter bent dan zij, en geniet van het feit dat zij aanleg hebben om paranoide gedrag te vertonen en niemand vertrouwen :P

Hoeveel invloed wij Tweakers ook hebben in de wereld, er blijven altijd dingen die ook wij niet op kunnen lossen. Ik ben dan ook bang dat ik dit topic dicht zet, omdat er niet echt een discussie over te houden valt: Het fenomeen is er nu eenmaal.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.