[98] GDI.exe error*

Pagina: 1
Acties:

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 12:13
Hey mensen!

Ik krijg bij het opstarten precies voordat die windows wilt in gaan een error genaamd, GDI.exe reinstall windows. Ik draai op het moment windows 98SE, de specs van de pc zijn: Pentium 3, 128mb ram, 9gb harddisk, Matrox Millenium G200 AGP.

Ik heb het volgende geprobeerd: Het laatst geinstalleerde programma gedeinstalleerd in veilige-modus. GDI.exe gedownload via google en deze in dos overschreven met de oude. GFC.exe opgestart in veilige-modus via uitvoeren en een volledige scan laten uitvoeren, maar nog steeds dezelfde foutmelding bij het opstarten van windows. Iemand die me kan helpen ? _/-\o_

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Geef eventjes de precieze foutmelding als je wilt? :)

Verder - probeer eens je videokaart opniet te installeren in veilige modus? :)

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 12:13
De fout die er staat is het volgende: Fout bij het laden van GDI.exe, U moet windows opnieuw installeren en dan krijg je het afsluit scherm: U kunt de computer nu uitzetten.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....