"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Nice FAQ guysPim. schreef op 28 april 2004 @ 21:54:
Zow, we hebben er met zijn alleen een beetje harder voor gewerkt maar de nieuwe faq staat on-line.
De oude was nodig aan een opfrisser toe en er is behoorlijk wat nieuws in gekomen
We denken dat de beginnende DPC'er zijn weg er nu een stukkie beter zal kunnen vinden
Er staan zoals gezegd nog geen project faq's bij, daar gaan we nu naar kijken, dan ten overvloede nog even de link:
FAQ Dutch Power Cows
* UTM is trots op de jongens
Alleen moet er in de tweede alinea, 3de zin; behulpl -l
Handig is ook om te zien dat er een lijstje met afkortingen + uitleg staat, dat zal 'het nieuwe lid' wel fijn vinden!
Verwijderd
verder goed werk!
Nice job Guys
Dan kunnen we wel gaan doen voor elk project wat niet officieel wordt ondersteund... we blijven niet bezigVerwijderd schreef op 28 april 2004 @ 22:40:
onder het kopje 'topictitels' kan het project [EcologyFund] ook worden toegevoegd
verder goed werk!
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Bravo!!
Ik kon zo snel maar 2 opmerkingen bedenken. Ik zag namelijk een spelfout
Dus bij deze:
"Iedereen bepaald natuurlijk zelf " => bepaalt
En het viel me op dat bij het WDO stukje (onder het structuur plaatje, 4de alinea) het niet echt duidelijk wordt verwoord hoeveel vertegenwoordigers er dan zijn en wat ze vertegenwoordigen. Het viel me vooral op omdat de 3 alinea's erboven (dus direct onder dat structuur plaatje) dat wel duidelijk doen.
Dit is maar een klein iets, maar ik wilde het toch even noemen. Mogelijk is dit voor verbetering vatbaar en mogelijk val ik ook gewoon over alles
Volgens mij moet het meer zoiets worden:
"Binnen WDO zijn er drie teams aan het werk, welke allen hun eigen vertegenwoordiger in de crew hebben.
Deze teams zijn "Beheer", " Content" en "Coding". Beheer bemoeit zich voornamelijk met het beheer van de server, dus de hardware, waar WDO op draait en de hosting.. <etc> (of zoiets).
Maar de FAQ is dus goed werk!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
[ Voor 8% gewijzigd door [eNeRGy] op 29-04-2004 10:05 ]
Iedereen die hier aan mee heeft gewerkt een dikke pluim
Moet er niets in over dat flushgeneuzel bij dnet? Voordat Floppus dat weer allemaal recht moet breien?!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Dat soort dingen komt in de project-FAQs, anders kunnen we wel hele gedragsregels gaan opnemen voor ieder project.Mobster schreef op 29 april 2004 @ 10:47:
offtopic:
Moet er niets in over dat flushgeneuzel bij dnet? Voordat Floppus dat weer allemaal recht moet breien?!
OK dat dacht ik ook, maar omdat het de vorige keer wel in de 'Algemene FAQ' stond...Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 11:01:
[...]
Dat soort dingen komt in de project-FAQs, anders kunnen we wel hele gedragsregels gaan opnemen voor ieder project.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Echt heel netjes en duidelijk gedaan, petje af!
Hulde aan iedereen die er aan heeft bijgedragen
Verwijderd
alleen, ik moest vaandag iemand helpen en verwees naar de faq voor hel D2Ol project, komt 'ie bij TSC terecht
Foutje in de link
Die project-overview is ook wel handig, nu krijg ik eindelijk eens door waar andere projecten over gaan
Verwijderd
Vraag aan de stat-bouwers/posters. Kan de FAQ-link niet toegevoegd worden aan de DPCH ?
Ermmmmmmm, als je http://gathering.tweakers.net/ en Dutch Power Cows kan vinden dan denk ik dat je FAQ Dutch Power Cows toch ook wel zou moeten kunnen vinden, hij staat boven aanVerwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 21:49:
Een niiuwe lid zei bij ons, dat hij een tijdje nodig had om de FAQ te vinden.
Vraag aan de stat-bouwers/posters. Kan de FAQ-link niet toegevoegd worden aan de DPCH ?
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Eeerlijkgezegd, zag viel die faq bovenaan pas enkele weken later.Pim. schreef op 02 mei 2004 @ 22:16:
[...]
Ermmmmmmm, als je http://gathering.tweakers.net/ en Dutch Power Cows kan vinden dan denk ik dat je FAQ Dutch Power Cows toch ook wel zou moeten kunnen vinden, hij staat boven aan
Wat hij en ik bedoel is een link naar de officiele site, officiele faq en project faq onderaan de stats; daar kijk je toch het eerst naar.
Ah op die fietsVerwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 23:10:
[...]
Eeerlijkgezegd, zag viel die faq bovenaan pas enkele weken later.
Wat hij en ik bedoel is een link naar de officiele site, officiele faq en project faq onderaan de stats; daar kijk je toch het eerst naar.
Het staat idd op de lijst om onder de stats dat soort linkjes te krijgen
Bij sommige DPCH's hebben we deze wel of iig gehad...Pim. schreef op 02 mei 2004 @ 23:14:
[...]
Ah op die fiets
Het staat idd op de lijst om onder de stats dat soort linkjes te krijgen
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Distributing Computing stuk toegevoegd.
Ziet er goed uit zo, vooral Distributing Computing gedeelte is nu helder. Alleen de FAQ's van bepaalde projecten vind ik niet duidelijk[eNeRGy] schreef op 08 mei 2004 @ 23:35:
FAQ geupdate, schoonheidsfoutjes eruit.
Distributing Computing stuk toegevoegd.
[ Voor 18% gewijzigd door UTM op 08-05-2004 23:49 ]