[FireFox] links worden niet onderstreept op 2e beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 13:49
Ik heb een heel raar probleem.
Als ik een website bekijk (in Mozilla Firefox 0.8, XP Prof.) op mijn hoofdmonitor (1) dan werkt alles goed, maar zodra ik de sites op mijn 2e monitor bekijk, dan worden de links niet goed onderstreept..

Op het moment dat je met de muis-cursor op een link gaat staan, zie je maar heel even dat ie onderstreept wordt, en je ziet in je statusbar ook voor een kwart seconde het adres van de link staan.

Echter verdwijnt dat dus heel snel.
Ik kan wel gewoon op de links klikken, alleen het blijft irritant, aangezien ik graag wil zien waar mijn links naar verwijzen..

Beetje warrig verhaal, maar kent iemand dit probleem misschien (en de event. oplossing)?

edit: Sorry, in verkeerde subforum geplaatst.. heb al een report gedaan. excuses

[ Voor 7% gewijzigd door JozyDaPozy op 29-04-2004 09:04 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tikje naar Software Algemeen ..
Ik dacht al, ik heb daar helemaal geen last van in Linux :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JozyDaPozy
Anyone?

• JozyDaPozy
Voor de geinteresseerden:

Ik heb inmiddels op bugzilla de bug gevonden: http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=135079

Ze weten er dus van ;)

Heb net de laatste Nightly van Firefox gedownload, en daar is het nog niet in opgelost.. Maar aangezien de bug wel bekend is, ga ik ervanuit dat ie in 0.9 opgelost zal zijn. :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
jozy2002 schreef op 03 mei 2004 @ 02:18:
Heb net de laatste Nightly van Firefox gedownload, en daar is het nog niet in opgelost.. Maar aangezien de bug wel bekend is, ga ik ervanuit dat ie in 0.9 opgelost zal zijn. :)
Well, het is dat er een patch in review is voor deze bug. Maar het feit dat een bug bekend is wil niet zeggen dat hij ook opgelost gaat worden hoor :P . Overigens zal dat met deze bug wel zo zijn omdat hij aangemerkt is als een blokker voor Mozilla 1.7 (en dus voor Firefox 0.9).