Hallo
Ik had ergens in 2000 een tips & trucks tijdschrift en dat had ik al die tijd bewaard voor maar 1 ding... HET web gedeelte, want er stond namelijk in dat je door middel van het aanpassen van een link tag, door er iets bij te zetten in die tag je in het pop up scherm geen adresbalk en andere balken meer kreeg en dat de pop up scherm automatisch vergroot naar beeldscherm groote. Maar weet je wat het is.... IK ben het kwijt!!
Al die jaren heeft het in de weg gelegen en telkens ergens opgeruimd en nu kan ik het niet meer vinden!!
mijn senario is dit:
ik heb een site in de maak die net iets te groot is voor mijn resolutie. Ik wil dus dat na het klikken op de "enter" button op de welkom scherm, dat mijn site geopend word in een nieuw scherm, vergroot, zonder "adres balk" en zonder "standaardknoppen balk".
Kan iemand mij hierbij helpen?
ff alles op een rijtje?
Volgende dingen kunnen in een link tag geplaatst worden:
- pop up scherm heeft geen adres balk.
- pop up scherm heeft geen standaardknoppen balk.
- pop up scherm word vergroot.
Weten jullie nog hoe dit ging? Kunnen jullie dan Aub op dit bericht reageren?
Alvast bedankt
Ik had ergens in 2000 een tips & trucks tijdschrift en dat had ik al die tijd bewaard voor maar 1 ding... HET web gedeelte, want er stond namelijk in dat je door middel van het aanpassen van een link tag, door er iets bij te zetten in die tag je in het pop up scherm geen adresbalk en andere balken meer kreeg en dat de pop up scherm automatisch vergroot naar beeldscherm groote. Maar weet je wat het is.... IK ben het kwijt!!
mijn senario is dit:
ik heb een site in de maak die net iets te groot is voor mijn resolutie. Ik wil dus dat na het klikken op de "enter" button op de welkom scherm, dat mijn site geopend word in een nieuw scherm, vergroot, zonder "adres balk" en zonder "standaardknoppen balk".
Kan iemand mij hierbij helpen?
ff alles op een rijtje?
Volgende dingen kunnen in een link tag geplaatst worden:
- pop up scherm heeft geen adres balk.
- pop up scherm heeft geen standaardknoppen balk.
- pop up scherm word vergroot.
Weten jullie nog hoe dit ging? Kunnen jullie dan Aub op dit bericht reageren?
Alvast bedankt