Wat is beter/prettiger/realistischer een Microsoft Side WInder Force Feedback Wheel of een Guillemot Raceleader Force Feedback? Een ander merk, bv. Logitech? Ervaring?
hey kerel, als ik jou was zou ik het Guillemot stuurtje halen. Zelf lees ik 'overal' dat het guillemot stuurtje het beste uit de testen komt. Kijk anders es op hardwareinfo.net ofzo..Veel suc6 ermee...
Grz,
G
Grz,
G
knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!
Verwijderd
In de nieuwe C'T worden een aantal stuurtjes getest. Daar kwam de MS side winder force feedback wheel er het beste uit.
Probeer ergens nog een Thrustmaster Force GT te krijgen. Dit was het beste stuurtje tot nu toe (vind ik dan
)
Verwijderd
Ik heb ze bijna allemaal getest en ik vond de MS een beetje te grof. De Guillemot is misschien wel minder krachtig, maar wel nauwkeuriger. Na een potje NFS4 met het MS stuur heb ik geen polsen meer over, terwijl met het Guillemot stuur ik zo met de volgende race kan beginnen. Het Thrustmaster stuur is inderdaad ook goed, al hoor ik van redelijk wat mensen dat er relatief gezien veel stuk gaan na verloop van tijd.
O ja, het Logitech stuurtje is ook erg fijn.
Mijn top5 van de stuurtjes die ik geprobeerd heb:
1. Guillemot Ferrari FFB
2. Logitech Wingman Formula Force
3. Thrustmaster Force Feedback
4. Thrustmaster Formula Pro (Geen FFB, wel erg goed)
5. MS SideWinder FFB Wheel
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Grtz,
Sander Prinsen
RealGamer
O ja, het Logitech stuurtje is ook erg fijn.
Mijn top5 van de stuurtjes die ik geprobeerd heb:
1. Guillemot Ferrari FFB
2. Logitech Wingman Formula Force
3. Thrustmaster Force Feedback
4. Thrustmaster Formula Pro (Geen FFB, wel erg goed)
5. MS SideWinder FFB Wheel
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Grtz,
Sander Prinsen
RealGamer
Ik vind dat die logitech kut pedaaltjes heeft.
Thrustmaster is KLOTE.
Die logitech is heel degelijk verder.
Thrustmaster is KLOTE.
Die logitech is heel degelijk verder.
Ik heb een MS en die roeleert echt zwaar, ik heb geen andere geprobeerd maar deze is echt super degelijk, makkelijk op de tafel te maken en goede pedalen dus...
Pagina: 1