Toon posts:

Muis doet raar, loopt vast.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensuh

Heb ook een probleem met mn muiske |:( bij mij loopt ie vast als ik met winamp muziek luister of video bekijk.. dus niet dat me hele systeem crasht of zo iets. tijdens het unzippen van bestanden en dergelijke heb ik geen probleem en bij spelletjes heel af en toe dat ie niet trekt :? maaruh als ie vastloopt zet ik die muis dichterbij die oplaadstation en dan doet ie het weer ? alsof ie tijdens muziek luisteren of video bekijken de energie van de muis dr uit trekt (klinkt stom mjah).. heb de zelfde probleem op ps2 en usb poort.. enig idee waarom ?

PS : heb een Qware wireless optical (oplaadbaar) muis.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topictitel aangepast :)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je al andere batterijen geprobeert?

Verwijderd

heb je al een andere muis geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen andere muis.. en batterijen zijn goed in staat.

Verwijderd

Topicstarter
Stel hij loopt niet vast met een andere muis.. wil toch nie zeggen dat muis naar de maan is ? :? het is gewoon raar dat ie het perfect doet met surfen, knoeien met andere progs enz enz maar bij muziek of video afspelen dat ie niet wil trekken en als ik het dichterbij de laadstation zet wel doet... vaaaaaaag 8)7 :X

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:19
En als je de boxjes uitzet en dan muziek/video draait?

trouwens, veel topics over muizen lately.... toevallig zelfde probleem als hier?
muis (hele systeem) hapert geregeld

* TafkaT moet leren lezen.
Nevermind, volkomen ander probleem.

[ Voor 74% gewijzigd door TafkaT op 29-04-2004 00:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nope helpt niet.. driver van muis heb ik ook geupdated maar dat helpt ook niet |:(
trouwens hij wil het nu ook niet doen bij spelletjes :'(

Nee dat onderwerp is heel wat anders dan wat bij mij gebeurt..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 00:17 ]

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 00:13:
Nope helpt niet.. driver van muis heb ik ook geupdated maar dat helpt ook niet |:(
trouwens hij wil het nu ook niet doen bij spelletjes :'(
Heb je de muis al in een andere computer geprobeerd?

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:19
In jouw geval denk ik toch aan storing van iets wat in de buurt staat, ken van mijn eigen draadloze muisje dat hij een soort 'sync' zoekt met de ontvanger, voordat hij werkt, op die sync te krijgen moet je eerst vrij dichtbij de ontvanger bewegen, en daarna kun je op 5 meter afstand muizen.

Ik denk bij storing aan metalen voorwerpen, magneten, antennes...
offtopic:
Bij je nick denk ik aan grote subwoofers onder het bureau ;)

[ Voor 13% gewijzigd door TafkaT op 29-04-2004 00:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wel verdomme _/-\o_ ik heb um nu op de usb poort die bij moederbord word meegeleverd (d-bracket) aangesloten en hups geen probleem meer tijdens muziek/video afspelen 8)7 8)7 ik hoop dat ie het lang volhoudt :O kan het zijn dat die andere 3 onboard usb poorten veel stroom zuipen ofzo ? :?

Hehehe ga nu ff gamen voor dat ie weer stom begint te doen :) dus als ie weer raar doet zien jullie me weer terug.. laterzz

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 00:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 00:21:
kan het zijn dat die andere 3 onboard usb poorten veel stroom zuipen ofzo ?
Dat kun je in Apparaatbeheer bekijken: (uitgaande van NL versie) rechterknop op "deze computer", "eigenschappen", "hardware", "apparaatbeheer". Daar staan ergens je USB controllers tussen, en bij de eigenschappen van die apparaten kun je het energieverbruik bekijken.

Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet...
Pagina: 1