Toon posts:

AMD 64 systeem blauw scherm, drivers?

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mense,
Ik heb sinds december al een amd 64 systeem.
MAar ik heb een groot probleem..
Als ik er een gf kaart indoet dan valt het systeem nog al vaak uit met een blauw scherm en zegt hij dat de drivers het probleem zijn.
Ik zit erover te denken dat ik een ati kaart ga kopen.
zou dat helpen??
En warom is er van mijn moederbord Asus k8v deluxe een SE versie van gemaakt????
Greetzzz
cya

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 09:14

Tux

Draai je wel de nieuwste versie van de drivers?
Zit je videokaart er wel goed ingedrukt enzo?
Wat voor videokaart heb je precies?

En die SE is gemaakt om een aantal verbeteringen door te voeren denk ik zo :+

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Over die SE versie: dat is een budget variant voor mensen die minder geld te besteden hebben.
Over de videokaart: Het is handiger als je info over je systeem geeft en uitlegt wat is gedaan en wat wel/niet werkt :)

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

Uitvallen van het systeem met een zwaardere videokaart zou ook aan een te zwakke voeding kunnen liggen.
Post eens wat meer specs, welke videokaart en ook wat voor voeding.

Last.fm

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 09:14

Tux

En om te kijken of je voeding het wel trekt moet je in de BIOS bij de gegevens over de voeding kijken of de 5 en 12 volt niet te laag zijn enzo.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit heeft niks met Die-Hard Overclocking en Cooling te maken, maar is meer PMG-stuff.

Vandaar move DOC >> PMG + titelfix.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

• Volle specs?
  • Wat voor RAM?
  • Wat voor "gf", en dan nog, WTF is een gf? Een GeForce? En daar zijn zeker 100 verschillenden van...
  • Voeding?
  • Wat heb je zelf al gedaan? Memtest, voeding meten, zoeken (zijn zat topics over instabiele AMD64's, net zoals er zat topics zijn over instabiele Intels, en instabiele Athlon XP's).

• Energy99
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

Quote schreef op 28 april 2004 @ 23:40:
Over die SE versie: dat is een budget variant voor mensen die minder geld te besteden hebben.
Das onzin, de SE versie is duurder dan de normale Asus K8V Deluxe (volgens pricewatch ;) ). Bovendien heeft de SE versie een aantal dingen extra. Zie hiero:

http://shop.alternate.nl/...ml/nodes_info/giea02.html (normaal)
http://shop.alternate.nl/...ml/nodes_info/giea03.html (SE)

\O/ weeeee =[specs]=

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden te zien. Helaas lijkt het dat je daar wat te snel doorheen bent geklikt. Er staat namelijk dat je voordat je een topic opent eerst zelf op zoek moet en pas als je daar niet uitkomt een topic kunt starten, maar dan MET alle bevindingen die je bij het uitzoeken gedaan hebt erbij.

Bovendien staat er dat je voor het posten de policy van een subforum dient door te lezen. Hier is dat:

PMG Beleid

Daar staat in wat we moeten weten om je fatsoenlijk te kunnen helpen, om te beginnen volledige systeemspecs, welk OS je draait en welke drivers je daarbij gebruikt. Zonder die info is een topic als dit volledig kansloos :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.