Toon posts:

Wat houdt Retro volgens jullie in

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Luitjes ik heb een hele lijpe vraag voor jullie allen, wat houdt voor jullie Retro in. Welke games en welke systemen vinden jullie dat in de top 5 beste Retro moeten en waarom. Ik vind dit wel een leuke discussie om te houden. Wat is trouwens de beste Retro game.

Ik vind zelf dat de Megadrive en de Super Nintendo echt Retro zijn. Deze systemen hebben ervoor gezorgd dat alles tegenwoordig nog beter wordt gemaakt. De grafische kant van deze twee oude kastjes was toen al sterk. Veel lijpe shit te verzamelen voor deze twee systemen. De Sega is wat ruiger kwa karakter en de Nintendo zijn door de jaren heen iets kinderachtiger.
The Best RETRO GAME IS PACMAN!!!!!!!

Ik hoop dat jullie een aantal leuke reacties hierop willen geven.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-10 16:07

boesOne

meuh

Retro .. Retro is relatief.. Retro is waar JIJ op kwijlde toen je computers net leuk begon te vinden..

Uber retro vind ik de vectrex
Afbeeldingslocatie: http://homepage.ntlworld.com/gameandwatch/vectrex/overlay1.jpg

in de speelgoed zaak in ons durpke hadden ze zo'n ding, en ik stond erbij loeren..

En de uber retro game is Pong..
Afbeeldingslocatie: http://homepages.ihug.co.nz/~pinwhiz/pong.jpg

En de beste retro game vind ik outrun..
Afbeeldingslocatie: http://www.skytopia.com/games/arcade/compare/outrun-02.png

Heeeel veel geld in gepleurd. En nog steeds leuk imho.. :)

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07 19:33
re·tro·stijl (de ~ (m.))
kunst- of modestijl die teruggrijpt op een stijl die al eens eerder populair was (8>

* RèLF speelt nog vaak PacMan in de loze uurtjes

Obviously you're not a golfer

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
-boesOne- schreef op 28 april 2004 @ 23:32:
Retro .. Retro is relatief.. Retro is waar JIJ op kwijlde toen je computers net leuk begon te vinden..
Windows 3.1 :P
Ik las al boeken (computerboeken voor kinderen van addo stuur ofzo :+) over hoe het werkte, en door de mogelijkheden wou ik het zelf ook hebben, heb toen mn eerste pc gekocht en zo is het balletje gaan rollen (windows 3.1 was uit, 3.11 nog niet, hoe lang was dat dus geleden?) :P

verder vindt ik duckhunt en mario 1 uber retro imho :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Verwijderd

Vectrex... is dat niet dat geval waar je zo'n plaat voor moet zetten om iets te kunnen zien?

Kijk ermee uit, als ik het me goed herinner geeft de Vectrex een soort straling af als je hem open maakt.

Maar voor mij zou Paperboy op de NES absoluut in de top 5 terecht komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 00:34 ]

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 00:32:
Vectrex... is dat niet dat geval waar je zo'n plaat voor moet zetten om iets te kunnen zien?

Kijk ermee uit, als ik het me goed herinner geeft de Vectrex een soort straling af als je hem open maakt.

Maar voor mij zou Paperboy op de NES absoluut in de top 5 terecht komen.
Paperboy :D

alle kranten door de ramen heen flikkeren rofl :D

maar wat ook ownage is, is Bomberman!!!!! :Y) :Y) _/-\o_

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Verwijderd

track & field , california games , tron , qbert, space invaders, 1942 , tetris . Allemaal klassiekers en IMHO retro.

Verwijderd

Dyna en Q zijn uber retro imo! :P
Pagina: 1