Toon posts:

[router]draytek vigor 2200e met eigen wil

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds afgelopen maandag kan ik niet meer via mijn Draytek Vigor 2200e router op internet. Ik was aan het klaverjassen op het internet en ineens hield ie ermee op. Als ik mijn router ertussenuit haal kan ik wel gewoon weer op internet (Demon, Zyxel modem) dus daar ligt het niet aan.

Het WAN-ledje brandt nog en de poort-ledjes branden ook nog, maar het ACT-ledje en het Broadband-ledje doen niets meer. Ik kan de router ook niet meer bereiken via http://192.168.1.1. Ik heb de router geprobeerd te resetten (volgens manier www.draytek.nl) maar dat lukte ook niet omdat het ACT-ledje gewoon niet gaat knipperen. Verder heb ik ook nog geprobeerd om de router uit de upgrade mode te halen alhoewel hij daar niet in staat maar dat werkte dus ook niet.

Verder heb ik de kabels allemaal nagecheckt en daar ligt het niet aan...

Weet iemand hoe ik dit op moet lossen???

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Nieuwste firmware er al eens opgezet :?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
zwelgje schreef op 28 april 2004 @ 23:17:
Nieuwste firmware er al eens opgezet :?
Geprobeerd maar ik krijg gewoon helemaal geen contact meer met de router :/ En hiervoor draaide ik gewoon de fabrieksfirmware. Die heeft nooit problemen gegeven dus ik heb er ook nooit over gedacht om het te vervangen...

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 09:37:
[...]

Geprobeerd maar ik krijg gewoon helemaal geen contact meer met de router :/ En hiervoor draaide ik gewoon de fabrieksfirmware. Die heeft nooit problemen gegeven dus ik heb er ook nooit over gedacht om het te vervangen...
Enige oplossing: opsturen
Je kunt er niet meer bij. Een (hard) reset werkte niet. Einde oefening ben ik bang