Toon posts:

[Urban Gears] Designer gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben al een tijdje bezig met een project: Urban Gears (spam). Dit is (moet worden) een online race game met daarin verwerkt een competitie tussen de gebruikers. Het word allemaal heel interactief. :)
Uiteindelijk is het voor mij de bedoeling om deze game multiplayer op het web te krijgen. Maar zo ver is het nog lang niet.....;)

Waar ik nu mee zit zijn mijn ontwerp kwaliteiten. Ik kan het gewoon niet zoals ik het zou willen.
Nu is mijn vraag dus: Zijn er mensen die interesse hebben om wat dingen te ontwerpen voor deze toekomstige game?
Het thema van het race spel is streetrace misschien dat dit mensen extra aantrekt.
Een vereiste is wel dat je er wel tijd voor hebt
Heb je interesse en denk je er zin en tijd voor te hebben, mail me dan! Of voeg me toe op msn.
spam@spam.spam

alvast bedankt

joep

[ Voor 3% gewijzigd door Pelle op 28-04-2004 23:29 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Onbetaald :? Ik hoop dat je jezelf serieus neemt?

[ Voor 143% gewijzigd door HunterPro op 28-04-2004 23:11 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:49
GoT is geen vacaturebank. :)
Dat soort dingen staan overigens ook gewoon in de FAQ ;)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro, ja ik neem mezelf serieus. Ik begrijp best dat er niet veel animo zal zijn. Maar misschien dat er mensen toch zin hebben in een uitdaging. En als het een hobby van je is.....waarom niet. Ik doel ook echt niet op de heren en dames die als beroep webdesign hebben. Meer de mensen die het als hobby doen en er zin in hebben.
Het is ook absoluut niet dat men het VOOR mij moet doen. Gewoon in samenwerkingsverband.

Sorry jongens. Niet geschoten is altijd mis :'(

Joep

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

FAQ niet gelezen is altijd mis.

Dit topic is gesloten.