hallo allemaal ik heb een vraagje
laast moet ik ff de processor dur uithalen en in een andere plank zetten en tijdens dit gebeuren is er een pin van de processor afgebroken dus heb ik maar gewoon nix van aangetrokken en alles werkt nog perfect alleen zou wel graag willen weten wat het is want het lijkt me niet dat intel pinnetjes plaatst die nix hebben te doen, mij cpu is niet overgeclockt.
gegevens wat ik kon vinden :
Socket : 478B, (mPGA478 Socket)
Naam : Intel(R) Pentium(R) CPU 2.00GHz (BRAND 8, APIC 0)
System bus : 400.91
Multiplier : 20.0
Sys Clock : 100.23
ik heb de afbleeding vandaag geschoten, je moet ff een grijze stip opzoeken dan vind je daarbij het verloren pinetje
Pic 1
Pic 2
Pic 3
de pic's zijn redelijk groot dus het kan even duren
je hoeft ook niet tezeggen dat de processor verot is(weet ik zelf ook
)
want muh dacht het ook wel zelf tekunnen..........
als je het weet hoor ik het graag !
alvast bedankt
Zjohn
laast moet ik ff de processor dur uithalen en in een andere plank zetten en tijdens dit gebeuren is er een pin van de processor afgebroken dus heb ik maar gewoon nix van aangetrokken en alles werkt nog perfect alleen zou wel graag willen weten wat het is want het lijkt me niet dat intel pinnetjes plaatst die nix hebben te doen, mij cpu is niet overgeclockt.
gegevens wat ik kon vinden :
Socket : 478B, (mPGA478 Socket)
Naam : Intel(R) Pentium(R) CPU 2.00GHz (BRAND 8, APIC 0)
System bus : 400.91
Multiplier : 20.0
Sys Clock : 100.23
ik heb de afbleeding vandaag geschoten, je moet ff een grijze stip opzoeken dan vind je daarbij het verloren pinetje
Pic 1
Pic 2
Pic 3
de pic's zijn redelijk groot dus het kan even duren
je hoeft ook niet tezeggen dat de processor verot is(weet ik zelf ook
want muh dacht het ook wel zelf tekunnen..........
als je het weet hoor ik het graag !
alvast bedankt
Zjohn
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 18:21 . Reden: Afbeeldingen toegevoeg van verloren pin ]