Toon posts:

[V&A] Advertentie plaatsen gaat niet door foute login

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, je hebt geen prijs en opmerking ingevuld of je login is onjuist. Het is toch wel handig om dat te doen. Kan ook zijn dat de prijs geen integer is.

Ik stel voor om terug te gaan naar de vorige pagina

Nieuwe account aangemaakt, blijf dit maar krijgen?? Wat doe ik in vredesnaam fout? login en passwordt tot op de letter nauwkeurig, prijs erin.. maakt allemaal niet uit, ik blijf deze Kwalitatief Uitermate Teleurstellende foutmelding krijgen..

Wie oh wie helpt, ik wil graag mijn laptopje verkopen :)

Gr.
Edwin

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 23:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En posten gaat ook al niet helemaal goed volgens mij :?
TR onderweg :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

mwa,even ik kan er niet uitmaken wat er fout is, probeer duidleijk te maken wat er mis gaat, en probeer voortaan een duidelijke titel neer te zetten, want dit is niet duidelijk

offtopic:
ga maar eens het handje gebruiken linksboven

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 22:55:
mwa,even ik kan er niet uitmaken wat er fout is, probeer duidleijk te maken wat er mis gaat, en probeer voortaan een duidelijke titel neer te zetten, want dit is niet duidelijk

offtopic:
ga maar eens het handje gebruiken linksboven
Nou kan ik me vergissen, maar het staat er toch vrij duidelijk ??
Ik wil graag een advertentie plaatsen, maar krijg steeds de volgende foutmelding:
Hmm, je hebt geen prijs en opmerking ingevuld of je login is onjuist. Het is toch wel handig om dat te doen. Kan ook zijn dat de prijs geen integer is.
Ik stel voor om terug te gaan naar de vorige pagina
Ik vul mijn login gegevens in: doet het niet. Ik maak een nieuwe login aan: doet het niet. Vul alles zeer nauwkeurig in (dus geen typo's) en BLIJF de foutmelding krijgen..

Dus de vraag is waar het aan ligt, moet je een aparte login maken voor een advertentie? Mag je opmerking maar een bepaald aantal karakters zijn? Moet je de prijs (ondanks dat het aangegeven staat in "hele euro's") met centen aangeven?

Roept u maar, IK weet het niet..

Groeten
Edwin

Verwijderd

als je alles invult, dus ook woonplaats e.d., doet hij het dan wel, als hij het niet doet kan t.net ook even een foutje met hun server hebben, kan gebeuren, het zijn en blijven vrijwillegers, die het voor de lol doen (zeg niet, dat ze niet poroffesioneel zijn, maar tijd is er dus niet in overvloed) dus dan kan je ook even wachten en het bijvoorbeeld morgen opnieuw proberen (misschien ligt het er ook aan dat je iets anders niet doet, dan moet je even kijken in de faq, of je alles goed doet(ken die ook niet van buiten rederlijker wijs)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

Voor de frontpage moet je een aparte account aanmaken.
Je inloggegevens voor GoT werken daar niet.
Is dat misschien het probleem???

Log eerst in op de frontpage.
Ga dan naar de vraag en aanbod toe.
en plaats je advertentie.

[ Voor 27% gewijzigd door job op 28-04-2004 23:18 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 23:02:
Ik vul mijn login gegevens in: doet het niet. Ik maak een nieuwe login aan: doet het niet. Vul alles zeer nauwkeurig in (dus geen typo's) en BLIJF de foutmelding krijgen..
Heb je de FAQ gelezen waarin onder andere staat dat je een apart account moet hebben voor de Frontpage en dat je accountgegevens van GoT niet op de FP te gebruiken zijn? Well, dat is dus namelijk wel het geval. Als je een advertentie wil plaatsen heb je een nieuw account nodig op de FP. Als je dat al wel hebt, dan zou ik graag je gebruikersnamen willen hebben zodat er even opgeschoond kan hebben, want kloontjes willen we niet :) .

[edit]
Titeledit en verder wil ik je vragen om iets minder grof uit de hoek te komen in je startpost. Dat kan de mening en de bereidheid om te helpen namelijk nogal sterk beinvloeden. Gewoon netjes blijven is het beste, net als IRL :) .

[ Voor 18% gewijzigd door Harm op 28-04-2004 23:20 . Reden: BTW ]

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

Steve

Krokodil \o/

Ik denk dat damster het bij het rechte eind heeft. Als ik zoek op je nickname of echte naam in de userdatabase van de Frontpage vind ik geen enkel resultaat, dus ik denk dat je er ten onrechte van uitgaat dat je je forumlogin ook kan gebruiken op de Frontpage. Dat is voorlopig nog niet mogelijk en dus is het noodzakelijk om op beide delen te registreren. Voor de Frontpage kan je dat hier.

Ik wil je ook nog even op twee zaken wijzen;

1) Je vermeldt dat je een of meerdere extra accounts hebt aangemaakt omdat het niet werkte. Het is echter niet toegestaan om kloontjes (meerdere accounts) te hebben. Ik zou dus even mailen naar gathering[at]tweakers[punt]net en melden welke accountjes je extra hebt aangemaakt, zodat ze die kunnen wissen of op slot kunnen zetten - ze zijn toch nutteloos.

2) Je post dit in Buyers Zone, maar dit gaat enkel over zaken als de Pricewatch, Vraag & Aanbod en dergelijke. Als je problemen hebt met het inloggen of je account in het algemeen op de Frontpage, moet je in Frontpage Algemeen wezen. Voor soortgelijke zaken op het forum kan je mailen naar gathering[at]tweakers[punt]net of even een topic aanmaken in Schop een Modje.

Succes ermee.

[edit]
Harm was eerst :'(
Pagina: 1