hey mensen, als ik cheats wil invoeren bij max payne 2 lukt me dat niet, ik heb dit achter de snelkoppeling gezet:-developerkeys -screenshot , en dan meot je op ~ drukken en krijg je hetzelfde scherm (waarschijnlijk) als bij max payne 1, maar ik krijg dat niet te zien, mischien komt het omdat ik ~ teken pas krijg, als ik shift erbij gebruikt...... iemand een oplossing
Dat met 'shift' is nergens voor nodig 
Als je de juiste knop indrukt krijg je een `of met shift een ~
Ze geven bij cheats vaak aan dat je de tilde (~) moet gebruiken om de console te openen, maar als je gewoon op de knop drukt zonder 'shift' dan werkt het ook
Ze gebruiken waarschijnlijk de tilde omdat deze beter opvalt dan dat kleine puntje, en omdat er direct een duidelijkere naam aan vast zit.
Wat betreft het probleem met het invoeren van de codes:
je commands kloppen niet
het moet
De commandline die jij gebruikt is voor extreem rare 'cheats'
Zie o.a. hier voor nadere uitleg
Als je de juiste knop indrukt krijg je een `of met shift een ~
Ze geven bij cheats vaak aan dat je de tilde (~) moet gebruiken om de console te openen, maar als je gewoon op de knop drukt zonder 'shift' dan werkt het ook
Ze gebruiken waarschijnlijk de tilde omdat deze beter opvalt dan dat kleine puntje, en omdat er direct een duidelijkere naam aan vast zit.
Wat betreft het probleem met het invoeren van de codes:
je commands kloppen niet
het moet
zijnmaxpayne2.exe -developer
De commandline die jij gebruikt is voor extreem rare 'cheats'
Zie o.a. hier voor nadere uitleg
hey, thx voor je antwoord, maar het werkt nog steeds niet, ook niet met -developer.....heb jij of iemand anders nog een oplossing....
Heb je de plaatsing van de haakjes wel goed gedaan?
Het moet er zo uit komen te zien:
Het moet er zo uit komen te zien:
Wel natuurlijk ff de goede directory aangeven als je het spel niet in de standaard directory geinstalleerd hebt"C:\Program Files\Rockstar Games\Max Payne 2\MaxPayne2.exe" -developer
[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 29-04-2004 11:28 ]
hehe, hij doet het eindelijk, dacht eerst ff dat het aan mijn pc lag, tsja, computerproblemen liggen vaak tussen het tussenbord en de stoel in
bedankt he!
bedankt he!