Battlefield Vietnam Custom maps en Games

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11
Dames en Heren.

Dit topic is gestart om vervuiling in topic Battlefield Vietnam deel III tegen te gaan.

Het is de bedoeling dat we hier afspraken voor games kunnen maken en/of kunnen patseren met nieuwe custom maps voor Battlefield Vietnam.

Ten eerste de map van jagermeister1
De map heet "Battle of Dong Ap Bia" en is hier te halen: http://www.jagermeister.demon.nl/Battle_of_Dong_Ap_Bia.rfa
Deze dien je normaliter in de op de volgende plek op je schijf te mikken:
C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels

Vervolgens is hij op deze server te spelen: 131.211.220.60

Mensen die aan georganiseerde games mee willen doen kunnen zich aanmelden bij Ruudonline.

Veel plezier met gamen en graag uw toevoegingen.

[ Voor 22% gewijzigd door Kirpeknots op 28-04-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
Mijn eigen suggesties.
- Toevoeging van Huey gunship
- Toevoeging van MI8
- Map vergroten om F4 nuttig te maken
- Map grenzen duidelijk zichtbaar maken (Nu krijg je plotseling een warning)
- Uitroepteken bij vlag die ingenomen wordt zichtbaar maken.
- Spleetogen mogen ook in de straaljager stappen (wel zo eerlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
Goed initiatief..
Mijns inziens zijn de Gunships niet echt een welkome toevoeging omdat je dan weer dat gedoe krijgt dat mensen gelijk die dingen pakken en alleen maar rondjes gaan vliegen.

De F4 is best nuttig alleen je moet een beetje goed sturen :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die in de GOT BFV groep willen kunnen zich aanmelden bij mij door een mailtje te sturen naar ruudonline@hotmail.com. Vermeld in dit mailtje dan:

Je GOT naam
Je naam zoals je op de server wilt spelen
En je email adres

Middels deze lijst willen we de groep up-to-date houden over evt. nieuwe map updates, toevoegingen, en afspraken te maken voor het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Okidoki kippekots (nofi :) ) goed initiatief. Was al eerder over een topic als dit gesproken, maar niemand had zin om er 1 te bouwen geloof ik.

Hier dan maar wat screens van de final versie:

Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jagermeister.demon.nl/ScreenShot12.jpg

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
Ik mis een plaatje met de Heli´s op de daken geparkeerd. Wie maakt er een? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de vliegtuig/helikopter balans nou, want die vond ik eerst best wel kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 23:21:
wat is de vliegtuig/helikopter balans nou, want die vond ik eerst best wel kut
Nog steeds 'kut' :+

Geen heli's voor de NVA dus ;) Wel meer tanks en ander schietspul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanks worden vaak sneller door de amerikanen kapot geschoten, door die ene combo(rocket launcher met machine gun). In zo'n groot level moet er tog minstens een paar heli's beschikbaar zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 23:25:
tanks worden vaak sneller door de amerikanen kapot geschoten, door die ene combo(rocket launcher met machine gun). In zo'n groot level moet er tog minstens een paar heli's beschikbaar zijn.
hmja.... moeilijk moeilijk moeilijk. Aan de ene kant heb je wel gelijk. Aan de andere kant vind ik heli's vaak het spelplezier bederven. Vandaar dat ik er geen attack heli's heb ingeprakt. Nu is het te laat om toch nog een heli toe te voegen. Heb de file naar diverse forums gesubmit, dus dingen toevoegen gaat niet meer :) Ik zou zeggen, wacht af tot ie vaker gespeeld wordt (ALS dat gaat gebeuren) en waag dan nog eens een poging. Nu hebben we maar met max 10 man gespeeld, weinig fun op deze manier natuurlijk. Ik denk dat de map wel lachen is met een man of 30 of meer natuurlijk. We shall see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
Als niemand het doet... Dan doe ik het zelf maar weer.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/H0B05PZXK478/picserver.jpeg

[ Voor 255% gewijzigd door Kirpeknots op 29-04-2004 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Kirpeknots schreef op 28 april 2004 @ 23:51:
Als niemand het doet... Dan doe ik het zelf maar weer.

[afbeelding]
Ghehe.. geinig, maaruh een resize zou wel op zijn plaats zijn ;)

Edit: oeps, je was me al voor :D

Edit2: wat dacht je van [img = 600x400]link[/img] bijvoorbeeld. Zonder die spaties dan natuurlijk ;)

[ Voor 19% gewijzigd door jagermeister op 29-04-2004 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Woei... Hij staat nu op de news pagina van www.bf-v.com :)

http://www.fpscentral.com/index.php?game=5&site=news

[ Voor 175% gewijzigd door jagermeister op 29-04-2004 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die link verwijs hier naar: CS:Condition Zero 1.1 Released en in de BFV vind ik als nieuws: Tiberian Aftermath Mod Update

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Ik wil een map gaan maken voor BF: Vietnam

Nu heb ik 2 vraagjes

1: Als ik een map gemaakt heb, kan ik die dan co-op spelen, of moet ik dan bepaalde dingen instellen, zo als waypoints ofzo ?

2: Mij is verteld dat battlecraft een goeie editor is, zijn er nog betere editors of programatjes die handig zijn om er bij te hebben ?

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
@jagermeister: Hoe heb jij dat gedaan met die growth mapper? Ik kan instellen hoeveel growth van welk type hij moet genereren, maar dat gaat dan zomaar random over de hele map. Kun je een "area" definieeren waarbinnen die growth moet vallen? En kun je me vertellen hoe je die growth een beetje natuurgetrouw krijgt (zoals in jouw map bijvoorbeeld, hoeveel growth heb je ingesteld)

Ik heb nu in mijn map alleen maar de Vietcong main base gemaakt en een stukje road vanaf die base. Waar ik nu nog wat moeite mee heb is het heuvelachtig maken (natuurgetrouw) van mijn map. Ik ben namelijk met een volledig vlakke map begonnen zonder de terrain renderer te gebruiken. Is er een manier om dit nadien nog te doen of kan ik beter met de hand een beetje terrain raisen?

Alvast bedankt voor je hulp, ik hoop dat je me kunt helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Bor_de_Wollef schreef op 29 april 2004 @ 10:33:
Die link verwijs hier naar: CS:Condition Zero 1.1 Released en in de BFV vind ik als nieuws: Tiberian Aftermath Mod Update
meer naar beneden :
http://www.fpscentral.com...?game=5&site=news&id=3333
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Beat schreef op 29 april 2004 @ 10:40:
Ik wil een map gaan maken voor BF: Vietnam

Nu heb ik 2 vraagjes

1: Als ik een map gemaakt heb, kan ik die dan co-op spelen, of moet ik dan bepaalde dingen instellen, zo als waypoints ofzo ?

2: Mij is verteld dat battlecraft een goeie editor is, zijn er nog betere editors of programatjes die handig zijn om er bij te hebben ?
1: Nee, dan moet je idd waypoints e.d in gaan stellen. Hoe het precies zit weet ik niet, maar het schijnt vrij ingewikkeld en vooral heeeel veel werk te zijn

2:Battlecraft is voldoende. Editor 42 zou je ook kunnen proberen, maar vind ik persoonlijk een stuk moeilijker (heb er niet echt veel aandacht aan besteed).
slash24 schreef op 29 april 2004 @ 10:54:
@jagermeister: Hoe heb jij dat gedaan met die growth mapper? Ik kan instellen hoeveel growth van welk type hij moet genereren, maar dat gaat dan zomaar random over de hele map. Kun je een "area" definieeren waarbinnen die growth moet vallen? En kun je me vertellen hoe je die growth een beetje natuurgetrouw krijgt (zoals in jouw map bijvoorbeeld, hoeveel growth heb je ingesteld)

Ik heb nu in mijn map alleen maar de Vietcong main base gemaakt en een stukje road vanaf die base. Waar ik nu nog wat moeite mee heb is het heuvelachtig maken (natuurgetrouw) van mijn map. Ik ben namelijk met een volledig vlakke map begonnen zonder de terrain renderer te gebruiken. Is er een manier om dit nadien nog te doen of kan ik beter met de hand een beetje terrain raisen?

Alvast bedankt voor je hulp, ik hoop dat je me kunt helpen
Die growth mapper is in het begin vrij ingewikkeld. Je kunt het beste naar de default maps en hun instellingen kijken. Speel een beetje met de advanced settings zoals de viewdistance. Nadeel is dat je het effect alleen ingame ziet. De kunst zit hem in een goede verhouding tussen de fogsettings en de viewdistance.

Om alle growth settings die ik heb op te noemen is een beetje veel werk. Je kunt dus het beste in de default maps kijken.

Wat betreft het terrein. Speel met de raise tools en zet het rechter getal eens wat hoger. 5 bijvoorbeeld. Je zult dan zien dat de bergen mooi en glooiend worden. Wissel af en toe tussen 5, 3, en 2 ofzo. Het smoothen wil ook vaak helpen als het geheel allemaal te puntig wordt.

[ Voor 53% gewijzigd door jagermeister op 29-04-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook bezig met het maken van een map. Nu moet ik zeggen de BCV niet echt lekker werkt, met name het maken van de omgeving. Ik wil zelf de omgeving ontwerpen, maar het kost zoveel tijd om zoiets simpels te doen.

Het enige wat ik wil is links onder in de map een berg maken, dit moet een grote berg worden. Is er een simpele manier om dit in 1x te doen. Nu moet je een eeuwigheid je muisknop ingedrukt houden om op een punt een verhoging te krijgen.........

Weet er iemand of er andere editors zijn die handiger zijn voor het maken van het landschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Kan iemand mij vertellen hoe je een custom map toevoegt in BFVCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 15:07:
Ik ben ook bezig met het maken van een map. Nu moet ik zeggen de BCV niet echt lekker werkt, met name het maken van de omgeving. Ik wil zelf de omgeving ontwerpen, maar het kost zoveel tijd om zoiets simpels te doen.

Het enige wat ik wil is links onder in de map een berg maken, dit moet een grote berg worden. Is er een simpele manier om dit in 1x te doen. Nu moet je een eeuwigheid je muisknop ingedrukt houden om op een punt een verhoging te krijgen.........

Weet er iemand of er andere editors zijn die handiger zijn voor het maken van het landschap?
Tja....het kost nu eenmaal een beetje inspanning. Gewoon raisen met een setting van 5 of 6... gaat snel genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Kunnen "de makers" geen map maken waar de US eerst een eind moet vliegen met de heli om bij de "in het bos verscholen" VC basis tekomen, en de heli's kunnen alleen landen op een kleine landings plek in het bos, maakt het wel een beetje realisties. In Vietnam moesten ze ook altijd ver vliegen om een gevecht aan tegaan namelijk en het landen was ook geen pretje.........

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe wou je vietnam dan die amerikaanse basis veroveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erw schreef op 30 april 2004 @ 11:17:
Kunnen "de makers" geen map maken waar de US eerst een eind moet vliegen met de heli om bij de "in het bos verscholen" VC basis tekomen, en de heli's kunnen alleen landen op een kleine landings plek in het bos, maakt het wel een beetje realisties. In Vietnam moesten ze ook altijd ver vliegen om een gevecht aan tegaan namelijk en het landen was ook geen pretje.........
Zo'n map zit in charly don't surf van EoD, ik vind het idee erg leuk maar in de praktijk is die map klote om te spelen, maar dat zal komen omdat die vietnamezen ook air vehicles hebben in die map.

Lijkt me wel leuk als US alleen air vervoer vehicles krijgen en de NVA niets aan air vehicles :) en dan moet de us ook geen overschot aan air vehicles hebben zodat men echt moet wacten op elkaar om in teams aan land te komen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

T'is idd gaaf gedaan... :)
* glashio heeft al gereageerd voor BETA-Testing

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

In mijn map wilde ik via gekleurde rook dat permanent in het gras voor de bosrand aanwezig is ook 1 of meerdere LZ's maken. Lijkt me namelijk erg cool om dus met een groepje afgedropt te worden door 2 Huey's en dan gezamelijk proberen de bosrand te bestormen terwijl de 2 Huey's covering fire geven via hun boardgunners. Ik heb er vanaf gezien omdat ik niet precies wist hoe ik de kleur van de rook van een bestaand object moest wijzigen en omdat men toch maar doet waar men zin in heeft op de servers. Echte teamplay is ver te zoeken.

Overigens is mijn map al 77 keer gedownload van www.bf-v.com. Bovendien zie ik dat er al aardig wat van mijn webspace is gehaald.
Woe 28 apr 2004, 1796 Verzoeken, Totaal 1093 MB
/ 1796 Verzoeken, Totaal 1093 MB
Don 29 apr 2004, 4341 Verzoeken, Totaal 878 MB
/ 4341 Verzoeken, Totaal 878 MB
Helaas zie ik nog geen nieuwe servers met de map en ook nog geen spelers op de Uithof server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 30 april 2004 @ 12:44:
In mijn map wilde ik via gekleurde rook dat permanent in het gras voor de bosrand aanwezig is ook 1 of meerdere LZ's maken. Lijkt me namelijk erg cool om dus met een groepje afgedropt te worden door 2 Huey's en dan gezamelijk proberen de bosrand te bestormen terwijl de 2 Huey's covering fire geven via hun boardgunners. Ik heb er vanaf gezien omdat ik niet precies wist hoe ik de kleur van de rook van een bestaand object moest wijzigen en omdat men toch maar doet waar men zin in heeft op de servers. Echte teamplay is ver te zoeken.

Overigens is mijn map al 77 keer gedownload van www.bf-v.com. Bovendien zie ik dat er al aardig wat van mijn webspace is gehaald.

[...]

Helaas zie ik nog geen nieuwe servers met de map en ook nog geen spelers op de Uithof server.
Die server komt wel vol, daar ben ik niet bang voor. Ik heb al 14 mensen op mijn lijstje staan, en er ontbreken er nog een paar die al op de server geweest zijn. Ik zal na het weekend iedereen een mail sturen om een leuke datum af te spreken en tijd te prikken.

Dus mensen die nog op de lijst willen: Stuur mij een mailtje!!!

Verder denk ik dat het een optie is om evt ook 1 of 2 reguliere BFV maps op de server te zetten. Op deze manier kunnen mensen die nooit op GOT komen toch mee doen (je ziet tijdens het spelen genoeg mensen connecten, maar die hebben de map niet). Zodra deze mensen in het spel zitten, kun je via server messages aangeven dat ook jagermeister's map gespeeld wordt en waar ze die vandaan kunnen toveren.

Een beetje creatief wezen kan geen kwaad natuurlijk :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 13:02:
[...]

Die server komt wel vol, daar ben ik niet bang voor. Ik heb al 14 mensen op mijn lijstje staan, en er ontbreken er nog een paar die al op de server geweest zijn. Ik zal na het weekend iedereen een mail sturen om een leuke datum af te spreken en tijd te prikken.

Dus mensen die nog op de lijst willen: Stuur mij een mailtje!!!

Verder denk ik dat het een optie is om evt ook 1 of 2 reguliere BFV maps op de server te zetten. Op deze manier kunnen mensen die nooit op GOT komen toch mee doen (je ziet tijdens het spelen genoeg mensen connecten, maar die hebben de map niet). Zodra deze mensen in het spel zitten, kun je via server messages aangeven dat ook jagermeister's map gespeeld wordt en waar ze die vandaan kunnen toveren.

Een beetje creatief wezen kan geen kwaad natuurlijk :P
Goed idee, alleen volgens Stronkie checkt de server de maps die de genen die aan willen loggen in hun bezit hebben. Zit er 1 tussen die ze niet hebben , dan is het jammer maar helaas en kun je niet connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over die smoke kleur veranderen: gaat denk ik op dezelfde manier als bf1942

download anders een custom map oid om uit te zoeken hoe je custom objects in je map krijgt...

je moet iig de effects.con aanroepen van het smokeobject (bestandje kopiëren uit normale bf:v).

In de effects.con ergens onderaan moet je een soortgelijke regel als deze zien:
ObjectTemplate.colorRGBAOverTime 0/186/175/158/0|29/167/165/152/200|58/101/88/75/200|100/27/18/18/0
Regel om kleur te wijzigen.

De quote is een beetje misvormt maar het moet aanelkaar (wel een spatie naar die overtime)

Uitleg:
29/167/165/152/200

1e getal: is waarde tussen 0-100 moet je zien als start van de layer.
2e/3e en 4e getal: is RGB waarde
5e getal: is een waarde tussen 0-255 is een soort transparantie

Als je nu naar die gehele regel kijkt zie je afscheidingen dmv een | zo kun je dus meerdere 'layers' maken. Zodat je met kleuren kunt spelen.

Verder om richtingen te wijzigen van de smoke, zoals recht omhoog of een hele andere kant op of hoe snel de fog/smoke stijgt of misschien wel daalt, moet je ook in de effects.con wezen. Bekijk de bf1942 wiki voor meer info erover, heb geen zin om alles uit te leggen :+

Is btw erg performance gevoelig, veel testen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het topic maar een beetje levend te houden, wat heli's op een dak.

Afbeeldingslocatie: http://www.ystart.net/upload/20040430/1083336655.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ystart.net/upload/20040430/1083336675.jpg

En Jagermeister, je kan ook even naar die BF-V site mailen om het ipadres van die UU server erbij te zetten, kunnen ze meteen spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

wanneer gaat ie nou final ;-)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Hij is al final..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb operation_game_warden in de map cycle erbij gezet om zo wat meer mensen erop te krijgen. Als die andere map komt gaan ze vanzelf wel een keer vragen waar die andere map te vinden is als game waren weer op staat.

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herminator schreef op 30 april 2004 @ 19:11:
Ik heb operation_game_warden in de map cycle erbij gezet om zo wat meer mensen erop te krijgen. Als die andere map komt gaan ze vanzelf wel een keer vragen waar die andere map te vinden is als game waren weer op staat.
Goed plan, want de server is 95% van de dag leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

denk ut niet.

Als je de map niet hebt dan kun je sowieso niet bij de server naar binnen. VOordat je connect met de server kijkt de server naar al zijn maps en of de client die dan ook heeft. Zo niet.

Data Differs from Server error.

Dus je kunt alle standaard mappen er wil in doen, zolang je jagermap hebt zullen de mense n die joinen ook die map moeten hebben.

:0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm met bf1942 is dat niet zo met vietnam dus wel? proof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nee ik meen te lezen op het bfv forum dat me daar al eerder discussie over gehad heeft. Ik heb nl ook nog nooit een server gejoined waarna ik na een paar standard maps er uit gedonderd word zodra een map niet te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 13:30:
over die smoke kleur veranderen: gaat denk ik op dezelfde manier als bf1942

download anders een custom map oid om uit te zoeken hoe je custom objects in je map krijgt...

je moet iig de effects.con aanroepen van het smokeobject (bestandje kopiëren uit normale bf:v).

In de effects.con ergens onderaan moet je een soortgelijke regel als deze zien:

[...]

Regel om kleur te wijzigen.

De quote is een beetje misvormt maar het moet aanelkaar (wel een spatie naar die overtime)

Uitleg:
29/167/165/152/200

1e getal: is waarde tussen 0-100 moet je zien als start van de layer.
2e/3e en 4e getal: is RGB waarde
5e getal: is een waarde tussen 0-255 is een soort transparantie

Als je nu naar die gehele regel kijkt zie je afscheidingen dmv een | zo kun je dus meerdere 'layers' maken. Zodat je met kleuren kunt spelen.

Verder om richtingen te wijzigen van de smoke, zoals recht omhoog of een hele andere kant op of hoe snel de fog/smoke stijgt of misschien wel daalt, moet je ook in de effects.con wezen. Bekijk de bf1942 wiki voor meer info erover, heb geen zin om alles uit te leggen :+

Is btw erg performance gevoelig, veel testen dus.
Cheers! Ik zal er binnenkort eens naar kijken. Misschien dat het toch wel een leuke toevoeging is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 30 april 2004 @ 13:17:
[...]
Goed idee, alleen volgens Stronkie checkt de server de maps die de genen die aan willen loggen in hun bezit hebben. Zit er 1 tussen die ze niet hebben , dan is het jammer maar helaas en kun je niet connecten.
mmm dan wordt het lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 16:36:
[...]

mmm dan wordt het lastig!
Dat is niet waar.
Vanmiddag zat ik mooi op de server en bij het laden van een nieuwe map die ik dus niet had werd ik pas gekickt en dus kan je gewoon connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nee idd , sorry voor het ongemak. Ik las net dat je idd kunt joinen met de map die je al hebt , maar alleen ik weet niet of dat wel werkt . Ik ben nog nog gekicked vanwege een map die ik niet heb, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op 01 mei 2004 @ 18:36:
nee idd , sorry voor het ongemak. Ik las net dat je idd kunt joinen met de map die je al hebt , maar alleen ik weet niet of dat wel werkt . Ik ben nog nog gekicked vanwege een map die ik niet heb, vreemd.
Ik wel, op de UU server, had nog een oude versie van de map van Jagermeister. Dan connect je, dan gaat ie laden en daarna kreeg ik de melding "Data differs from server"

Oh, dat is dus als je de map wel hebt (dus file met die naam is er) maar klopt niet precies met die van server. Maarja, wel logisch dat je gekickt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Kom op mensen het is zondagmiddag, prima gamemiddagje!
Ik ga er nu heen met nog iemand en straks zou nog een vriend komen...

Tot zo I hope en gaan we even voor het record... (aantal max mensen op de server, staat nu op 10 toch?) _/-\o_

En hopelijk gaat men niet steeds met de heli vlagjepikken! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Count me in! :)

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Nou dat was toch weer dikke lol net hahaha.. Op Dong Ap Bia met alle NVA in de heli :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Waar kan ik de map Hill Nine Three Seven downloaden?
Zag dat die op de Uithofmap server draaide, maar werd gekicked omdat ik die map niet had.

edit:

Thanks -SkuL-!

[ Voor 12% gewijzigd door RMYuma op 02-05-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Kijk eens wat ik op planetbattlefield tegenkom :?
Jungle Hunt [MP] [9MB] - Custom map with high mountains, deep valleys, jungle surrounding, rivers and fully working underground tunnel system.

plaatje

oh en:
The_Prince_of_Mu schreef op 02 mei 2004 @ 17:01:
Waar kan ik de map Hill Nine Three Seven downloaden?
Zag dat die op de Uithofmap server draaide, maar werd gekicked omdat ik die map niet had.
http://www.fileplanet.com...hill_nine_three_seven.zip

[ Voor 32% gewijzigd door ScuL op 02-05-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
Hey ik ken hill nine three seven niet is dat ook een zelfgemaakte door iemand hier?

Ehm misschien wel makkelijk als iemand ze even kan mirroren, want de meesten (ik ook) hebben geen zin om zich bij elke site te registreren om te kunnen downloaden. :X

En hoe gaat het met onze mappen makers?
Meer mensen die met een map bezig zijn waar we nog geen weet van hebben?

Jagermeister heb jij al weer wat nieuws in gedachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Niet online
Er staat om de minuut in beeld waar je de server mappen kan downloaden die op de server draaien. Ik snap niet dat je dat de hele middag niet hebt gezien.
Hier alsnog de url http://herminator.shacknet.nu/maps/

[ Voor 17% gewijzigd door herminator op 02-05-2004 21:24 ]

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hier wat screens van de Doomsday clan die mijn map hebben getest.

http://www.doomsdayclan.com/phpBB2/viewtopic.php?t=1121

Ik weet niet of je geregistreerd moet zijn op hun forum om ze te kunnen zien.

@DeSSie: Nog niet bezig met een nieuwe. Ik heb nog wel 1 van mijn eerste probeersels liggen n.l. "Battle of Tam Quan". Deze map was aardig ver gevorderd, maar ik ben afgehaakt vanwege slechte performance. Nu heb ik de performance goed weten te krijgen, maar ben er verder nog niet aan bezig geweest. Ik zal hem waarschijnlijk nog wel eens afmaken, maar nu vind ik het de moeite niet echt lonen. De map raakt toch zoek in een web van andere maps. Custom maps worden niet of slecht gespeeld, wat uiteraard een slechte zaak is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
herminator schreef op 02 mei 2004 @ 21:21:
Er staat om de minuut in beeld waar je de server mappen kan downloaden die op de server draaien. Ik snap niet dat je dat de hele middag niet hebt gezien.
Hier alsnog de url http://herminator.shacknet.nu/maps/
Denk je dat ik daar tijd voor heb om dat op te schrijven?, nee man ik krijg niet eens de tijd om het zweet van m'n voorhoofd te vegen! :D ;)

Nee maar zonder gekheid ik let daar niet zoveel op wat er steeds door het beeld zuist, wel wat mensen zeggen natuurlijk!

Bedankt ik heb ze nu! _/-\o_

@Jagermeister : Maar als wij daar alemaal op spelen al hier op GoT dat moet je toch wel een beetje goed doen?! , dan is het ook niet voor niks zeg maar...
Ik hoop persoonlijk dat je binnenkort nog eens een poging gaat doet. Je hebt testers genoeg nu lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DeSSie! schreef op 02 mei 2004 @ 22:19:
[...]

@Jagermeister : Maar als wij daar alemaal op spelen al hier op GoT dat moet je toch wel een beetje goed doen?! , dan is het ook niet voor niks zeg maar...
Ik hoop persoonlijk dat je binnenkort nog eens een poging gaat doet. Je hebt testers genoeg nu lijkt me. :)
Uiteraard! Dat jullie meehielpen testen enzo was gewoon echt lachen!

In eerste instantie wilde ik kijken hoever ik kon komen met het maken van een map. Had er nog nooit een gemaakt en wilde het dus gewoon proberen. Gewoon voor de kick zeg maar. Zoals ik wel met veel meer dingen heb. Als dat eenmaal redelijk gelukt is, dan haak ik vaak af. Puur omdat ik dan al redelijk door heb hoe het moet en ik mijn doel bereikt heb. Daarna zou ik dus o.a. mijn voldoening moeten halen uit het feit dat mensen mijn map(s) ook daadwerkelijk spelen. De lol van het mappen en het proberen is er dus al grotendeels vanaf, dus wat er dan over zou blijven is voldoening halen uit het aantal servers die de map draaien :p

Edit: Wel geinig: 134 downloads en maar 7 votes... :/

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 03-05-2004 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

* glashio vraag ofdat er enig zicht is op BETA-TEST avond ? A.S. Zondag ?
[JoK] = Joy of Killing kan eventueel z'n 100Mbit/2200+ DEDI ter beschikking stellen die avond.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Goed idee! Count me in.

Overigens zie ik net in ASE dat er een Amerikaanse server met mijn map online is. Maarliefst 50 slots heeft dit beestje. Nu nog spelers op die bak....

Servernaam: VietnamCombat - IconGamer

Edit: Kut, ik zie wel dat het geen publicserver is.

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 03-05-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herminator
  • Niet online
Tis de vraag of die amerikaanse server ook 50 mensen trekt. En al helemaal of de ping laag blijft met zoveel mensen. Mede omdat die in amerika staat.

I'll be back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

herminator schreef op 03 mei 2004 @ 19:49:
Tis de vraag of die amerikaanse server ook 50 mensen trekt. En al helemaal of de ping laag blijft met zoveel mensen. Mede omdat die in amerika staat.
Mja, de server is trouwens van 1 of andere clan of georganiseerd BF gebeuren.

www.vietnamcombat.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe plant je bossen enz ? ... ff snel een vraagje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 19:58:
Hoe plant je bossen enz ? ... ff snel een vraagje
Gebruik de growthmapper.... ff snel een antwoordje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dankjewel ... dan weet ik genoeg ... ben al een tijdje met mijn map bezig ... het moet ook een soort jungle achtig iets worden ... maar dan alleen toegankelijk per heli + airlift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:21
Nog even een reactie op de map Battle_of_Dong_Ap_Bia.rfa. Volgens mij wel een leuke map maar ik kwam een klein schoonheids foutje tegen:
Afbeeldingslocatie: http://131.174.119.89/images/screenshot7.jpg
Het is dus een tank die half (standaard) in de boom staat geparkeerd. Maakt opzich niet zoveel uit maar het is net de afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: hoeveel man kunnen tegen elkaar op die server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

GNIFFEL schreef op 05 mei 2004 @ 10:23:
Nog even een reactie op de map Battle_of_Dong_Ap_Bia.rfa. Volgens mij wel een leuke map maar ik kwam een klein schoonheids foutje tegen:
[afbeelding]
Het is dus een tank die half (standaard) in de boom staat geparkeerd. Maakt opzich niet zoveel uit maar het is net de afwerking.
Ghehe, ja klopt. Had ik ook al gezien. Niets meer aan te doen. Verder zul je ook nog wel wat zwevende stenen tegenkomen. Slordig, maar ja...... helaas.
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 10:52:
Even een vraagje: hoeveel man kunnen tegen elkaar op die server
24

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 05-05-2004 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhhh ik heb hele topic doorgezocht (deel 3 van vietnam) maar had wel ip van uithof server gevonden , maar wat is de port die gebruikt moet worden, want die hoort er toch ook vermeld te staan? Zo ja, kan iemand mij die even geven, want nu kan ik niet connecten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

port 15567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die port is volgens mij standaard hoor, dus tenzij je hem open moet zetten op je firewall heb je die port verder nergens nodig dacht ik.

Maar wie weet heb ik het wel verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, maar voor sommige servers moest ik die port wel aanpassen, dus het verschilt per server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
Ik heb de server van Herminator vandaag bij een IRC bot aangemeld. Jemig wat druk is het nu zeg.

Ik moet zeggen dat ik niet helemaal gek ben van de custommaps. Sommige zijn door lag helemaal niet speelbaar. En bij die map met tunels ga je dood als je in een tunnel kruipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Wat grappig zeg, op het forum van het tournament waar ik aan meedoe, vond ik eens jouw map Jagermeister :). Hier een link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Hm cool. Maar ik vraag me wel af waar die hem dan vandaan heeft want de map staat voor zover ik kan zien nog niet bij Planetbattlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

@jag: Zeker lachen! :D

Maaruh, hij is nog steeds niet op Planetbattlefield te vinden (alleen een link in de forums). Heb de map wel 5 keer gesubmit, maar nog steeds verschijnt ie niet op de site. Heb de siteadmin gemailed welke mij vertelde dat ie geen map had ontvangen en dat hij een directe download link naar de map wilde zien. Dus ik geef die link, geen antwoord.... al een week niets meer gehoord van die knakker. Jammer dan... Hij is op genoeg andere sites te downloaden, zoals:

www.bf-v.com (+180 downloads)
www.vietnamcombat.net (Net zoiets als Napalm Dawn... +170 downloads)
www.battlefield.jolt.co.uk (30 downloads)
+ nog wat andere sites welke ik me nu zo 1,2,3 niet herinner.

Helaas wordt de map alleen nog niet echt gespeeld. Tenminste, niet op Inet servers. Misschien op LAN games, maar dat weet ik natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 10 mei 2004 @ 01:41:
@jag: Zeker lachen! :D

Maaruh, hij is nog steeds niet op Planetbattlefield te vinden (alleen een link in de forums). Heb de map wel 5 keer gesubmit, maar nog steeds verschijnt ie niet op de site. Heb de siteadmin gemailed welke mij vertelde dat ie geen map had ontvangen en dat hij een directe download link naar de map wilde zien. Dus ik geef die link, geen antwoord.... al een week niets meer gehoord van die knakker. Jammer dan... Hij is op genoeg andere sites te downloaden, zoals:

www.bf-v.com (+180 downloads)
www.vietnamcombat.net (Net zoiets als Napalm Dawn... +170 downloads)
www.battlefield.jolt.co.uk (30 downloads)
+ nog wat andere sites welke ik me nu zo 1,2,3 niet herinner.

Helaas wordt de map alleen nog niet echt gespeeld. Tenminste, niet op Inet servers. Misschien op LAN games, maar dat weet ik natuurlijk niet.
Heej Jager!

volgens mij heb ik hem van het weekend op planetbattlefield zien staan!!! ik weet het 100% zeker. Maar het vreemde was, zodra je in de map download sectie kwam, was die weg!!!

Hij stond op de frontpage
Ik heb zojuist gekeken en hij is wel te vinden op de frontpage, gewoon doorscrollen naar het nieuws van afgelopen zaterdag en dna vind je dit :

quote van planetbattlefield.com:
"Check out the latest custom map for Battlefield: VIetnam.

Battle of Dong Ap Bia [MP}The map is based on Hamburger Hill, but since there already is a map named that way, I thought Battle of Dong Ap Bia would be nice to avoid confusion. The NVA starts with 5 flags (all capturable) and a mobile spawn on the Hill"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ghehehe, nu je het zegt. Alleen klopt er geen drol van wat die knakker heeft gedaan. De screens komen niet eens uit mijn map en bovendien is er inderdaad niets te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Éven een vraagje, waar ik zelf niet echt uitkom, hoe de HELL krijg ik bots in mijn maps als ik ga testen?? (Ik test via BF:V, niet via de editor)

Als ik CoOp douw, komen er geen bots bij, en bij de officiele maps wel...

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Voor de laatste maal,

Je moet om bots te generen scriptsmaken met waypoints, aangezien dit niet echt een goed uitgewerkte optie is in BFV kan dit dus niet echt lekker.

Wil je bots in een game , pak een orginele map strip daar het landschap en bouw om de waypoints heen en / of verplaats ze.

Het is onbegonnen werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Ik vond de BF 1942 AI toch wat makkelijker met Battlecraft. Daar had je namelijk niet echt waypoint, alleen locaties waar objecten stonden. Dat vind ik echt een stuk fijner dan waypoints zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Wel handig dat er nu een tooltje is om bots toe te voegen. Heb het topic van die link maar even doorgenomen en daar valt te lezen dat het nog niet helemaal lekker werkt. Veel bots schijnen te blijven staan enzo. Toch wel leuk, misschien dat ik er binnenkort eens mee ga stoeien. Dong Ap Bia met bots in co-op mode....kunnen we toch nog met meer dan 10 man spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Jagermeister kun je die tool eens toepassen op je map en die online slingeren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik zal er deze week eens ff naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Yes , weer leven in jou map jager

Ps al lang niet gezien op msn , leef je nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

offtopic:
Ghehe, ja ik leef nog. Ben alleen niet zo'n MSN fan. Ik zal het me zo nu en dan weer eens op online zetten ;)

Bots toevoegen wordt denk ik volgende week. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Afbeeldingslocatie: http://www.battlestargalactica.com/image/site_logo.gif

Allen,

Ben nu ook met een mod begonnen. Battlestar Gallactica BFV Mod.

Ik zat vorige week deze serie nog eens te kijken en het leek me leuk of dit eens om te zetten naar een mod.

Nu zoek ik nog mensen die me willen helpen hiermee.

Mijn neef is verwend programmeur en ik wil zelf de muziek verzorgen, map maken.
Verhaallijnen lijkt me ook wel leuk om te doen.

Wie wil me helpen hiermee?

Afbeeldingslocatie: http://www.battlestargalactica.com/gallery/bg-80/gala_80_cy.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Stronkie op 08-06-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

als ik jou was zou ik de pics ff ergens anders hosten ;)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Stronkie schreef op 08 juni 2004 @ 14:04:
[afbeelding]

Allen,

Ben nu ook met een mod begonnen. Battlestar Gallactica BFV Mod.

Ik zat vorige week deze serie nog eens te kijken en het leek me leuk of dit eens om te zetten naar een mod.

Nu zoek ik nog mensen die me willen helpen hiermee.

Mijn neef is verwend programmeur en ik wil zelf de muziek verzorgen, map maken.
Verhaallijnen lijkt me ook wel leuk om te doen.

Wie wil me helpen hiermee?

[afbeelding]
Ik vind dit in ieder geval een erg cool idee! Ik kan helaas niet meehelpen (heb geen ervaring in modden, en daarnaast heb ik ook niet veel tijd over).

Battlestar Galactica rulez!
Base stars, Vipers, the Galactica zelf natuurlijk, Cylons, humans, Lucifer, Balthar, etc. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Het lijkt me niks. Waarom mod je dat niet in een ander spel? BF:V lijkt me er niet zo geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb het ook niet over luchtgevechten , maar over ground wars. Cylons tegen de Humans,

Lachen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die is er toch al die mod!? Star Wars Galaxies!? hehe :+

Jagermeister, kweetnie of je al loadingpictures voor de Day After map hebt, maar kwam via wat gegoogle op een vette site met veel mooie, strakke fotos allemaal over vietnam, weet nie of ik die zo maar ff linken mag, maar anders moet je ff reageren, dan post ik em wel, als dat mag tenminste...

G.I.'s die een vc hebben ingerekend met een zak over zijn hoofd (achgerm het menke is net 14..) maar ook soldaten die uit een huey jumpen enzo...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Cool idee Stronkie. Ik zou je best willen helpen, maar ik kan niet modellen en programmeren. Wat ik eventueel zou kunnen is een map maken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken in Battlecraft. Alhoewel, als je de objects kunt veranderen enzo... dan misschien wel natuurlijk.

Vroeger vond ik dat echt een vette serie! Ik was nog een broekie dus ik weet er niet veel meer van, maar goed.... ik weet dus dat ik het graag keek.
sain onez schreef op 09 juni 2004 @ 17:01:
die is er toch al die mod!? Star Wars Galaxies!? hehe :+

Jagermeister, kweetnie of je al loadingpictures voor de Day After map hebt, maar kwam via wat gegoogle op een vette site met veel mooie, strakke fotos allemaal over vietnam, weet nie of ik die zo maar ff linken mag, maar anders moet je ff reageren, dan post ik em wel, als dat mag tenminste...

G.I.'s die een vc hebben ingerekend met een zak over zijn hoofd (achgerm het menke is net 14..) maar ook soldaten die uit een huey jumpen enzo...
Volgens mij mag je die gewoon linken hoor. Tenzij de content porno of warez gerelateerde zaken bevat.

[ Voor 46% gewijzigd door jagermeister op 10-06-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Vroeger vond ik dat echt een vette serie! Ik was nog een broekie dus ik weet er niet veel meer van, maar goed.... ik weet dus dat ik het graag keek.
Iedere nacht op Veronica kijken (alleen op door-de-weekse dagen dacht ik).
Dan kun je die "vette" serie weer zien! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Nou dit topic maar weer een stuipje geven dan maar....

Heb weer een nieuwe versie van Dong Ap Bia. Dit keer een Daytwo versie. Hij is tot stand gekomen na het commentaar dat ik heb gekregen van vele Vietnamcombat leden. Hij is dus nu iets meer geschikt voor de online tournaments.
Van mijn post @ Vietnamcombat.net
NVA Map:
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot000.jpg
US Map:
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot011.jpg

As you probably have noticed, I placed flag 3 and 7 more towards the treeline to have more intense Battles around the bunkers and trenches.

Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fontein.demon.nl/ScreenShot010.jpg

List of the most important changes:

- Reduced capture time of the US mainbase to 3 minutes (1 man in radius)
- increased the flag radius in US mainbase to a 'normal' radius
- Increased the capture time of the NVA mainbase to 3 minutes (1 man in radius)
- if NVA mainbase is taken by US they will not find spawning heavy armor there. Just 2 Mutt's and an APC.
- repositioned flag 3 and 7 towards treelines.
- Chinook removed
- Transport slick added in US mainbase
- US mobile spawn added near F4 (still a 30 seconds walk)
- 2 mortar positions near burned huts next to ricefield.
- 1 mortar position in flag radius of 7
- 1 Artillery position at the huts (not the burned ones) near the ricefield
- Jeep @ flag 3
- F4 = stealable
- Changed the sky and fog settings.
- added some more ammo and health crates
Hij is nog niet af.... ik geef ze nog een aantal dagen de ruimte om nog met goede suggesties te komen + ik moet nog een loadscreen met vietnamcombat logo ontvangen.

Pagina: 1