Toon posts:

Waar kan je allemaal 15,4 inch laptops bekijken??

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals wel meer mensen twijfel ook ik nog over een laptop met breedbeeld scherm of niet...

Ik zou graag de Acer 2001 kopen maar twijfel nog of ik wel tevreden ga zijn met dat breedbeeldscherm (ben soms nogal conservatief op vlak van computerstuff ;) )

In ieder geval, ik zou deze twijfel dus willen wegwerken door eens ergens zo'n 15,4 schermpje te gaan bewonderen in één of andere winkel (uiteraard een 15,4 met dezelfde resolutie dan natuurlijk).

De vraag is dus: welke winkels (of ketens) hebben toonmodellen met daartussen 15,4 inch laptopjes???

Verwijderd

Media Markt misschien? :?

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:51

UTM

Grote mediamarkten. Grote Computerwinkels. Beursen. Lijkt me niet echt moeilijk om daar achter te komen ;)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Inderdaad, met een beetje rondkijken kom je al best ver. :) Verschillende winkels verkopen Acer notebooks en Acer is tevens ook niet de enige met 15.4" schermen. Als je even rondkijkt in CSL kom je al verschillende ervaringen-topics tegen van verschillende notebooks met een 15.4" scherm. Bij een grote shop die ook notebooks verkoopt heb je vaak al beet bij dit soort gevallen.

Dit is dus wel redelijk zelf uit te zoeken. :)

Dit topic is gesloten.