Ik heb een beetje eigenaardig probleem waar ik dus zelf nog niets van af wist.
Ik heb onlangs een spel gekocht in de winkel welke ik wou patchen. De patch lukte niet en ik kreeg een error. Heb toen gelijk een mail gestuurd naar de support, die mij weer vroegen naar Dxdiag te gaan, mijn gegevens op te slaan in een .txt bestand, en deze via de e-mail weer naar hun terug te sturen. Nu krijg ik zonet de volgende e-mail terug:
------------------------
Disk & DVD/CD-ROM Drives
------------------------
staan.
Wat is het probleem dan, want bij deze computer staan de cd-rom(s) wel, wat moet ik doen om ze erbij te krijgen?
Ik heb onlangs een spel gekocht in de winkel welke ik wou patchen. De patch lukte niet en ik kreeg een error. Heb toen gelijk een mail gestuurd naar de support, die mij weer vroegen naar Dxdiag te gaan, mijn gegevens op te slaan in een .txt bestand, en deze via de e-mail weer naar hun terug te sturen. Nu krijg ik zonet de volgende e-mail terug:
Nu heb ik beneden gekeken op de andere pc wat ze ermee bedoelde, en daar zag ik inderdaad dat als ik daar ook de pc zijn dxdiag gegevens op sla, de cd-roms wel onder het kopje> Hello,
>
> Here's the problem:
>
> ------------------------
> Disk & DVD/CD-ROM Drives
> ------------------------
> Drive: C:
> Free Space: 61.1 GB
> Total Space: 114.5 GB
> File System: NTFS
> Model: WDC WD1200BB-22CAA1
>
> Your CDROM drive is not being detected at all, in which case the patch
program isn't going to be able to detect or access the original CD(that is
required for the patch process to work).
>
> Make sure you have the original cd (it will not work with burned copy) in
the first CD drive after the last hard drive (it will not work in an
external USB CD drive), and you MUST disable ANY cd emulation software
(nerocheck, clonecd, Alcohol120, etc).
------------------------
Disk & DVD/CD-ROM Drives
------------------------
staan.
Wat is het probleem dan, want bij deze computer staan de cd-rom(s) wel, wat moet ik doen om ze erbij te krijgen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 23:37 ]