Toon posts:

[klein iets] naar troll gemod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze reactie is door een leukerd naar beneden gemod met een troll terwijl het juist gaat om een vraag/informatieve opmerking, gewoon in een userprofile. Kunnen een paar mensen 'm even omhoog modden?

/edit
nog een troll erbij
mis ik iets? is dit leuk?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmjah, die hoort idd niet op -1 thuis nee, heb hem even een +1 Gemodereerd gegeven, staat nu op 0, waar hij (imho) thuishoort.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 28-04-2004 22:10 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!
wildhagen schreef op 28 april 2004 @ 22:10:
staat nu op 0, waar hij (imho) thuishoort.
Ik denk dat de reactiemogelijkheid in profiles (bij gebrek aan een PM-systeem) juist bedoeld is voor onder andere dit soort dingen, dus dat +1 prima zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Van een troll is natuurlijk geen sprake, heb 'm weer op +1 gezet. Wellicht dat een PM met teveel vrije tijd (waarschuwing: daar zijn er niet zoveel van :)) even kan kijken of de betreffende modders vaker over de schreef gaan, want een beetje vreemd zijn deze twee moderaties wel; aan de andere kant vermoed ik eerder onkunde dan boze moedwil en denk ik niet dat er wat nuttigs uitkomt.

Het is overigens niet de bedoeling dat je in reakties zelf over de moderatie moppert, een draadje als dit is daarvoor de enige juiste plek (wordt toevallig net in [rml][ Algemeen] Reacties op moderaties[/rml] besproken).

Voor de uiteindelijke moderatie is het idd van belang dat het om een user profile-reaktie gaat, maar imo ook dat je in feite een GoT-draadje verlengt. Waarom heb je niet op GoT in het door jou genoemde draadje gereageerd, in plaats van hier? Het lijkt mij niet dat de gallery-pagina's als een soort IM-systeem gebruikt moeten worden; als je naar +0 offtopic was (of wordt :P) gemodereerd kan je er weinig van zeggen, ben ik met wildhagen eens.

[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 29-04-2004 09:23 . Reden: KeX is een fanaticus :) ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

on it! :)

/edit

Beide trollgooiers zijn gescanned. Zijn beiden first offenders met een verder min of meer ongeschonden staat van dienst. Hebben een kleine aantekening mogen ontvangen.

De tag van de reactie heb ik even onttrolled.

:)

[ Voor 93% gewijzigd door KeX op 29-04-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank allen!
Rataplan schreef op 29 april 2004 @ 08:39:
Het is overigens niet de bedoeling dat je in reakties zelf over de moderatie moppert, een draadje als dit is daarvoor de enige juiste plek (wordt toevallig net in [rml][ Algemeen] Reacties op moderaties[/rml] besproken).
Yep, ik was even verontwaardigd voordat ik me realiseerde dat dit de enige plek was om dat recht te zetten.
Voor de uiteindelijke moderatie is het idd van belang dat het om een user profile-reaktie gaat, maar imo ook dat je in feite een GoT-draadje verlengt. Waarom heb je niet op GoT in het door jou genoemde draadje gereageerd, in plaats van hier? Het lijkt mij niet dat de gallery-pagina's als een soort IM-systeem gebruikt moeten worden; als je naar +0 offtopic was (of wordt :P) gemodereerd kan je er weinig van zeggen, ben ik met wildhagen eens.
Het bewuste draadje was 'Het grote 'kleine nutteloze mededelingen' topic - Deel 87' en zoals je weet sneeuwt een zinnige reactie op iets daar onmiddelijk onder. Anders zou ik het uiteraard zo gedaan hebben.
Ik zie de gallerypagina's ook niet als een soort IM-systeem, maar bij gebrek daaraan zou het in sommige gevallen wel zo kunnen fungeren. Op de gallerypagina's wordt overigens zeer zelden gereageerd, dus de functie ervan lijkt überhaupt niet helemaal kristalhelder.

Maar goed, het is opgelost!
Pagina: 1