DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA (nv4disp.dll)
Goed.. De hierboven genoemde foutmeldingen (BSOD's) krijg ik eigenlijk voortdurend (afwisselend van elkaar) met het spel Freelancer. Het gebeurde ook wel eens met andere spellen, maar liet die dan liggen voor wat het was!!!
Wat ik heb:
AMD Athlon XP 2800+ Processor
Asus A7V8XX Moederbord
Asus V9560 FX5600 TD Videokaart (128MB) IRQ 16 (ver.
512 MB 333/PC2800 Geheugen
Soundblaster LIVE Platinum 5.1 (zit 2 pci sloten lager dan Videokaart) IRQ 16
Pioneer DVD-Rom speler
Samsung CD-Brander
3Com Ethernetcard
Windows XP Prof. Service Pack 2
Direct X 9.0b (geen problemen)
Mijn pc is al terug geweest naar de dealer en daar hebben ze het geheugen, processor en videokaart vervangen. Vervolgens getest en goed bevonden. Er was toen 736x spyware op mn pc gevonden en verwijderd (daar kan het toch niet aan liggen!??) En tot op de dag van vandaag goed bijgehouden op mogelijke spyware met Adaware.
Nu zijn de fouten terug... Ik heb alles inmiddels geprobeerd over wat ik op dit forum kan vinden.
Ook heb ik geprobeerd om de IRQ poorten te wijzigen van de geluidskaart of videokaart, maar die kan ik niet veranderen!!
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA (nv4disp.dll)
Goed.. De hierboven genoemde foutmeldingen (BSOD's) krijg ik eigenlijk voortdurend (afwisselend van elkaar) met het spel Freelancer. Het gebeurde ook wel eens met andere spellen, maar liet die dan liggen voor wat het was!!!
Wat ik heb:
AMD Athlon XP 2800+ Processor
Asus A7V8XX Moederbord
Asus V9560 FX5600 TD Videokaart (128MB) IRQ 16 (ver.
512 MB 333/PC2800 Geheugen
Soundblaster LIVE Platinum 5.1 (zit 2 pci sloten lager dan Videokaart) IRQ 16
Pioneer DVD-Rom speler
Samsung CD-Brander
3Com Ethernetcard
Windows XP Prof. Service Pack 2
Direct X 9.0b (geen problemen)
Mijn pc is al terug geweest naar de dealer en daar hebben ze het geheugen, processor en videokaart vervangen. Vervolgens getest en goed bevonden. Er was toen 736x spyware op mn pc gevonden en verwijderd (daar kan het toch niet aan liggen!??) En tot op de dag van vandaag goed bijgehouden op mogelijke spyware met Adaware.
Nu zijn de fouten terug... Ik heb alles inmiddels geprobeerd over wat ik op dit forum kan vinden.
Ook heb ik geprobeerd om de IRQ poorten te wijzigen van de geluidskaart of videokaart, maar die kan ik niet veranderen!!