Toon posts:

Nieuwe batterijen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag nieuwe Ni-MH batterijen halen (liefst 2100 mAh of hoger) Nu weet ik zeker dat de GP batterijen wel goed zijn maar ik zag in de pricewatch trust batterijen (Trust 420BQ Quick Battery Charger + 4x 2100 mAh batterijen) deze zijn veel goedkoper dan een snellader van GP met 2100 mAh. Heeft iemand misschien deze batterijen?

Mijn vraag eigenlijk: Zijn deze batterijen een beetje goed (lange levensduur, niet snel leeg etc) of zijn de trust batterijen net zo brak als de rest van hun producten, en moet ik toch maar gaan voor de GP's (en dus meer geld neertellen)

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten erbij te zetten: Ze zijn voor een canon A70.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:18

shameblaster

BB4E^Cons

Als je iets wil wijzigen of toevoegen in je bericht kan je de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif edit knop gebruiken,

Stel je vraag is in :Het Canon A60/A70 ervaringen topic - Deel 7
En lees de startpost daar ook is door :)

Cons:::BB4E

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Sanyo batterijen zijn ook erg goed, 4 stuks van 2100mAh voor €19,- bij de Mediamarkt.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 17:49
shameblaster schreef op 28 april 2004 @ 20:47:
Als je iets wil wijzigen of toevoegen in je bericht kan je de [afbeelding] edit knop gebruiken,

Stel je vraag is in :Het Canon A60/A70 ervaringen topic - Deel 7
En lees de startpost daar ook is door :)
kan je tegenwoordig met de quoteknop ook al editten :+

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:18

shameblaster

BB4E^Cons

Azrael schreef op 28 april 2004 @ 22:15:
[...]

kan je tegenwoordig met de quoteknop ook al editten :+
:D |:(

Cons:::BB4E

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Was het niet zo dat uit een consumentenbond test de hema batterijen best wel goed uit de test kwamen?

t.

Wise enough to play the fool

Verwijderd

bij de kijkshop hebben ze voor 10 euro 4oplaadbare nihm 2100 mah
ik heb ze voor mn a70 en ze werken prima

Verwijderd

ik vertrouw trust niet, maar volgens mij komen al die batterijen wel uit dezelfde fabriek, of 1 van de grote fabrieken.

dus in die test moeten meerdere goeie batterijen naar voren komen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:53:
heb ik ook, doen het perfect. Merk is Hapé.

Verwijderd

ietwat off-topic, maar wel een goede tip mbt batterijen en digitale camera's

ik heb voor mijn Canon EOS 300D 2 extra batterijen besteld bij gsm-welt.de, totaal 27 euro incl. verzendkosten
geen geld als je bedenkt dat 1 zo'n orginele Canon al snel so'n 50 euro kost....
en ik merk geen verschil in uithoudingsvermogen tussen de orginele en imitatie batterij

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:53:
Bovendien krijg je er voor een paar euro meer een perfect computergestuurd ladertje bij.

Verwijderd

ik zou wel ff 2 setjes kopen

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Bij kijkshop voor 30 euro lader + 4x 2100mah NImH batterijen van Hapé. Komen uit dezelfde fabriek als HAMA batterijen. Zijn beter dan GP's.

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad bij de kijkshop 8x 2100 mAh batt. gekocht (2x 9,95). Ik heb er ook een snellader bijgekocht van Hapé (NV-71). Laadtijd is vrij goed (6,5 uur voor 2100 mAh).

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Die NV71 van Hapé schijnt de 2100 mAh niet helemaal vol te kunnen laden. Op de verpakking van de 2100mAh hapé batterijen staat dat je er een deltaV oplader voor nodig hebt (dus één die zelf kijkt of de batterijen vol zijn, in plaats van ze een vaste tijd oplaadt)
Ik heb de (intelligente) oplader van de hema gekocht, kwam in de consumentengids (van 07-2003) als best uit de test, en kostte maar 20 euro. 2100 mAh Batterijen zijn in iets minder dan 3 uur vol.

...

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik heb Hänhel baterijen en een BROL lader van Energizer die ze in 16u!!!! oplaadt... Voor de rest zijn het toppie bats van 2350mAh
Pagina: 1