Mensen met een ide writer, TIP!!

Pagina: 1
Acties:

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik heb net mijn asus 50x verwisseld met een afreey 56x reader. Ik dacht dat die 50x al goed was met dae, maar nu ik die afreey erin heb zitten, bye bye asus! Met mijn pentium 2-350 kan ik op 8x audio copieren (van cd naar cd zonder hardeschijf) met maar een belasting van 10-11% cpu (dus nog een 85% over om andere troep te draaien)!! Die afreey is vrij stil ten opzichte van die asus en de spin down en spin up tijd zijn best snel (1,5 tot 2 seconde) voor een 56x. Zoektijd 80ms! Goed afgewerkt. Dus wil je je 8x ide writer optimaal kunnen gebruiken koop er een afreey bij. Easy cd creator teste hem op 13x met de meest gore krasse cd die ik in mijn voorraad heb. genoeg marge dus om je 8x te voeden. Ik denk zelfs dat een 12x ook gehaald kan worden met minder gore bekraste cd's maar dat kan ik niet testen.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ik had een afreey 50 speed. Inderdaad, lekker snel ding. Digital audio extraction van +30 speed zie je maar zelden.
Vanwege de toch nog wel eens misbakkers op m'n scsi 6 speed writer (afreey is wel snel, maar een plex40 is toch een stuk betrouwbaarder)
als je gewoon een snelle ide nodig hebt dan een afreey, en als je geld ervoor over hebt en je hebt scsi dan een plex40

Verwijderd

the plex is the best

ik heb zelf 2x een plex 40x+een plexwriter4/12+een plex8/2/20

de plex 4/12 vindt ik zelf de beste brander(werkt zelf met clonecd)