Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia 6230 Leveringen & Bestellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 18:33
Dit is een apart topic naast het algemene 6230 topic. Reden hiervan is dat hier veel vragen over zijn.

Alle vragen die betrekking hebben op leveringen uitkomstdata van bepaalde versies kunnen hier gepost worden.

Verwijderd

goed initiatief, maar heb je wel overlegd met een mod?

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 18:33
Nope, met wie moet ik overleggen dan?

Verwijderd

Prima idee nieuw topic, kan ik mn vraag hier kwijt. Iemand die alweer iets meer weet over de leveringen van Sitel?

Begin nu nl van :/ naar :( aan het gaan, en vrees dat het stadium }) niet lang op zich zal laten wachten... :+

Verwijderd

De levering van mijn 6230 staat vandaag op bestelde goederen zijn verstuurd! Ik kan hem nog niet tracen! Dus ik hoop hem morgen of zaterdag te hebben!
Wordt er overmorgen geleverd?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

Sorry hoor, maar ik had het wel fijn gevonden als je zulk soort dingen vooraf overlegt.

Ik zie er weinig discussiewaarde in, vragen over de levering van de 6230 kunnen prima in het algemene 6230 topic, voor zover nuttig. Want over leveringen kan meestal maar weinig nuttigs worden gezegd, dat komt toch vaak maar op speculeren & opsommen uit.

Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.