Toon posts:

Windows prob met systeembeheer(lijst met processen)

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Windows prob met systeembeheer(lijst met processen)
=======================================

Oi oi...

Ik heb sinds kort iets raars...

Mijn lijst met processen heeft geen kop meer... even lastig om aan te duiden precies hoe en wat, maar in de afbeelding die hieronder staat heb ik een screenshot gemaakt.

Heeft iemand dit ook wel eens gehad en zoja, wat kan ik eraan doen?
Is het misschien bekend dat een bepaald virus dat niet door Norton 2004 wordt herkend dit veroorzaakt?

Bij voorbaat dank..

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/thoogenboom/screeny.JPG

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Al eens een online scan geprobeerd?

• Vai
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02-2023

Vai

Zeer Basic ...

dubbelklik op het grijze gedeelte et voila.... 't is weer normaal

't is dus een feature van windows en geen virus oid.

[ Voor 28% gewijzigd door Vai op 28-04-2004 19:00 ]

Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

zie de post van Vai dus.

Bovendien is dit al vaak genoeg langsgekomen, volgende keer ff searchen?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:53

UTM

Vai schreef op 28 april 2004 @ 18:58:
Zeer Basic ...

dubbelklik op het grijze gedeelte et voila.... 't is weer normaal

't is dus een feature van windows en geen virus oid.
Jep, gewoon dubbelklikken. Net even geprobeerd en het ziet er uit zoals jij het hebt, vervolgens weer dubbelklik en alles weer normaal. Dubbelklik @ Grijs it is ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Denagam,

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT een aantal regeltjes opgesteld waar een topic aan moet voldoen (je weet wel die Registratievoorwaarden en faq waarmee je akkoord bent gegaan toen je je registreerde) :)

Samengevat zijn dit de drie belangrijkste punten eruit:
  • Doe zelf wat 'vooronderzoek' voordat je een topic opent. Google bijvoorbeeld eens, en kijk eens in de FAQ van het desbetreffende forum :)
  • Als je vervolgens een topic opent probeer dan een topictitel te verzinnen die je probleem helder en kort omschrijft. Let hierbij op dat veel fora (waaronder Windows Operating Systems) wat extra eisen stellen aan je topic titel. In Windows Operating Systems is het bijvoorbeeld verplicht om je OS tussen vierkante haakjes te zetten.
  • In je topicstart - geef hierin aan wat je allemaal al gedaan en geprobeerd hebt. Beschrijf vervolgens je probleem helder en duideijk :)
Verder - zoals je hier boven kan zien staat jouw vraag letterlijk in de Windows Operating Systems FAQ - ik zou dan ook zeggen, begin daar eens :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.