[Netwerken][WLAN] Howto of FAQ

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 21:04

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Gezien de groeiende populariteit van WLAN/WiFi-gebruik in Tweakend Nederland (en de rest van de wereld) vroeg ik mij af of het mogelijk is om in de sticky-zones van de NT/PNS fora een aparte WLAN HowTo of FAQ op te nemen?

Er worden de laatste tijd opvallend veel topics geopend (eigen waarneming :*)) waarin vrij basale vragen over dit onderwerp gesteld worden.
niet dat dit een probleem is overigens...

Daarnaast zou een dergelijke HowTo/FAQ ook als naslag kunnen dienen voor velen die eenmalig zaken hebben ingesteld, maar eigenlijk niet weten waar het voor dient of het, in geval van reset/firmware update, niet meer weten te reproduceren.

Het is nogal netwerk gerelateerd en deze post is dan ook vooral gericht aan de MOD's van NT/PNS, maar ieder ander mag natuurlijk ook reageren :P

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
-> LA
Het is geen react bug / feature ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

[Netwerken] in titel gevrot voor extra duidelijkheid, aangezien het vooral Netwerken-heren aangaat :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Zie een klus, pak 'm an
Oftewel, je maakt vrienden bij de mods als je d'r eentje post - dan willen zij er best een sticky van maken.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 21:04

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Topicstarter
Begrijp me niet verkeerd, het is niet mijn bedoeling anderen aan het werk te zetten.

Ik wil ook best zelf iets dergelijks in elkaar zetten, maar de vraag is wel of er
1. behoefte aan is
2. er niet mensen met meer kennis hieraan zouden kunnen (mee)werken

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra iemand iets nets in elkaar schroeft ben ik de laatste die daar niets mee wilt doen, maar voorlopig ontbreekt het mij, en mijn Netwerken-collega's, even aan tijd en energie om hier zelf echt aan mee te doen.
Pagina: 1