Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
• NT4
• Apache webserver
En dan nog een zwik andere modules zoals: PHP, MySQL etc..etc..
Ey!! Macarena \o/
Voor Apache is zelfs een mooie How-To gemaakt
[rml][ Howto] Apache, PHP, MySQL, .htaccess & Virtual Hosts[/rml]
[ Voor 92% gewijzigd door UTM op 28-04-2004 18:34 ]
Verwijderd
niet zo moeilijk doen met die stoffige troep
HalloVerwijderd schreef op 28 april 2004 @ 18:25:
gewoon wegflikkeren die zooi en een degelijke 2e hands kopen, win2k server erop en iis of apache, wat je wilt.
Denk dat dat iets wat te hoog gegrepen is voor de TS, aangezien hij vraagt hoe je van win98 een web-server moet maken.Hurricane schreef op 28 april 2004 @ 18:27:
Is het niet makkelijker om een linux distro te pakken ?
* Disclamer: Het bovenstaande is niet beledigen bedoeld voor de TS. *
Ey!! Macarena \o/
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik ga maar eens proberen.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
ik draai hier ook webserver op een pI 200mmx 384mb sdram met win2k3 server en apache met diverse modules, en dat draait lekker. Dus waarom zou je anders kopen?Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 18:25:
gewoon wegflikkeren die zooi en een degelijke 2e hands kopen, win2k server erop en iis of apache, wat je wilt.
[Signature]
Heb hier zelf een p3 500mhz servertje draaien, en draait al 52 dagen non-stop stabiel zonder ook maar een fractie langzamer te worden
Ik ga niet kopen.woest85 schreef op 29 april 2004 @ 12:38:ik draai hier ook webserver op een pI 200mmx 384mb sdram met win2k3 server en apache met diverse modules, en dat draait lekker. Dus waarom zou je anders kopen?
ik ga apache even proberen op win98
Rakkerzero: zorg er wel even voor dat je ook even aan de veiligheid denkt voor je je server op het web zet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()