Toon posts:

Wireless-lan & Norton AntiVirus 2004 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 22 april een Sony Vaio K115Z laptop, deze laptop heeft een interne wireless lan card in de g-standaard (54mbit).

Als ik Norton Antivirus 2004 inschakel, dan valt de internetverbinding na een minuut of 5 weg. Terwijl de wireless verbinding ervoor maximale ontvangst had.

Dit gedoe blijft zich de hele tijd herhalen, elke keer weer valt de verbinding weg.

Als ik NAV 2004 uitschakel, dan is het hele probleem opgelost. Dan blijft de verbinding zo stabiel als het maar kan.

Wat ik ook raar/vreemd vond is het volgende, als ik een zip- of rar-file van mijn desktop, via het netwerk naar mijn router verstuur, dan gaat NAV 2004 die file controleren op virussen...

Kan het zo zijn dat NAV 2004 "denkt" dat de laptop direct verbonden is met het internet? En dat ie het hele netwerk niet "ziet" ??

Of komt het misschien door de nieuwe(re) chipset in mijn laptop? Dat NAV 2004 daar niet mee kan omgaan oid?

Ik snap er in iedergeval niets meer van... Heeft 1 van jullie dit ook al es meegemaakt of gehoord?

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor dit rare euvel.

Greetz Stefan

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik ben niet zo bekend met norton maar ik heb dit zelfde probleem gehad bij zonealarm
ik heb daar een trusted ip range toegevoegd en toen deed alles 't perfect

Verwijderd

Topicstarter
Uhm ik heb ut over Norton AntiVirus 2004.... das geen firewall...

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
sadar schreef op 28 april 2004 @ 18:42:
Ik ben niet zo bekend met norton
ik dacht dat daar standaard een firewall in het pakket zat :9