Toon posts:

[Car audio] Basprobleem afhankelijk van balansregeling

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een VDO CD3200 met Pioneer speakers, als ik de balance in het midden zet heb ik totaal geen bass,zet ik de balance helemaal links of helemaal rechts heb ik perfecte bass. Dit probleem had ik met mijn vorige radio ook al en met andere speakers ook. heeft iemand een oplossing dan zou ik dit heel graag horen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 22:51

Sick Nick

Drop the top!

Klinkt als speakers die verkeerd in fase staan, draai de plus en min van een van de speakers om. Dan spelen ze wel samen goed en heb je als het goed is wel betere bas.

Verwijderd

Om nou in je topic titel te vragen of wij ergens verstand van hebben.. >titelfix.

Dit ruikt inderdaad heel erg naar een fase probleem. Wissel de polariteit eens om :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry baas, ga het meteen proberen als het gefixt is laat ik het horen

Verwijderd

Topicstarter
Domme hij doet het

heb ik daarvoor een halfjaar met balans op links rondgereden, was er al mee bezig geweest met die fase maar had het blijkbaar toch niet goed aangesloten.

heel hartelijk bedankt!!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 22:51

Sick Nick

Drop the top!

Bij het omwisselen heb je waarschijnlijk beide speakers omgedraaid en speel je nog verkeerd om :p

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-08 12:55

The_Scarabial

MTB for life!

Sick Nick schreef op 28 april 2004 @ 18:32:
Bij het omwisselen heb je waarschijnlijk beide speakers omgedraaid en speel je nog verkeerd om :p
dat denk ik ook.
enke nou heb ie het mooi veur mekaar met die ralle opel van oe O-)

Verwijderd

Topicstarter
ie mut oe gemak holden anders kom ie bie oe, en dan schup ik die getweakte pc in elkaar

Verwijderd

Ik weet niet waar dit heen gaat maar dat kan nooit veel goeds zijn. 8)7

Zal de baas hem dan maar op slot gooien?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 18:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.