[Fedora] Upgrade van core 2 test3 naar core 2 final

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yootje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-07 11:03
Na veel gekloot met Gentoo ga ik eens Fedora proberen. It's a shame, maar ja.

Nu had ik daar een vraag over:

Ik wil wel een beetje up-to-date zijn, dus ik wil graag Fedora core 2 test 3 installeren. Nou zou ik het erg irritant vinden om als Fedora core 2 final uitkomt weer 3 cd-r's te gaan branden. Zou dit ook zonder te branden kunnen gebeuren denken/weten jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door yootje op 28-04-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSybo
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kan je niet gewoon een paar weken wachten, als ik het goed heb komt midden mei Fedora Core 2 final uit, dus als je nog een paar weken geduld op kan brengen kan je gewoon direct de final versie downloaden.

Of makkelijk upgraden mogelijk is weet ik niet, ik verwacht eigenlijk van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 09:00
nope :)
Met Core 1 is ook niets mis mee hoor, vooral niet als je er een 2.6.x kernel en kde 3.2.x erop zat. (jummie, jummie)

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yootje
StefSybo schreef op 28 april 2004 @ 18:03:
Kan je niet gewoon een paar weken wachten, als ik het goed heb komt midden mei Fedora Core 2 final uit, dus als je nog een paar weken geduld op kan brengen kan je gewoon direct de final versie downloaden.

Of makkelijk upgraden mogelijk is weet ik niet, ik verwacht eigenlijk van wel.
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk linux draaiend krijgen hier, ikw acht al 2 jaar, dat is wel lang genoeg lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yootje
a casema user schreef op 28 april 2004 @ 18:04:
nope :)
Met Core 1 is ook niets mis mee hoor, vooral niet als je er een 2.6.x kernel en kde 3.2.x erop zat. (jummie, jummie)
Misschien is dat een optie :)

Zijn de testversies erg instabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
yootje schreef op 28 april 2004 @ 19:44:
[...]

Misschien is dat een optie :)

Zijn de testversies erg instabiel?
kernel 2.6.5 en kde 3.2.2 zijn stabiel hoor en het werkt perfect bij mij. Ik zit zelfs niet meer in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yootje schreef op 28 april 2004 @ 19:43:
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk linux draaiend krijgen hier, ikw acht al 2 jaar, dat is wel lang genoeg lijkt me ;)
Geduld is een schone zaak. :?. Wat maken die paar dagen nu uit man, je hebt straks de hele vakantie om met Fedora aan te klooien. ;).

En als je twee jaar met Gentoo hebt gekloot om erachter te komen dat het een kutsysteem is (i18n, bugs), dan ben je nogal traag van begrip. :o. :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• a casema user
17 mei komt Fedora Core 2 pas uit
http://fedora.redhat.com/participate/schedule/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yootje
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 20:28:
[...]

Geduld is een schone zaak. :?. Wat maken die paar dagen nu uit man, je hebt straks de hele vakantie om met Fedora aan te klooien. ;).

En als je twee jaar met Gentoo hebt gekloot om erachter te komen dat het een kutsysteem is (i18n, bugs), dan ben je nogal traag van begrip. :o. :Y).
Bij Gentoo kwam ik er achter na 2 weken ;)

En ik heb nu vakantie, dus het is de uitgewezen tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:47
Upgraden van test3 naar final gaat zeker wel. Met up2date/yum gaat dit goed. Het is alleen even oppassen als er nieuwe pakketten bij worden gevoegd. Je kunt ook nog Rawhide gebruiken (weet niet hoe dat deze cyclus werkt, maar tijdens de ontwikkeling van FC1 heb ik bijna de gehele tijd Rawhide gedraait om vervolgens te eindigen met de stabiele eindversie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yootje
Martin Sturm schreef op 28 april 2004 @ 21:03:
Upgraden van test3 naar final gaat zeker wel. Met up2date/yum gaat dit goed. Het is alleen even oppassen als er nieuwe pakketten bij worden gevoegd. Je kunt ook nog Rawhide gebruiken (weet niet hoe dat deze cyclus werkt, maar tijdens de ontwikkeling van FC1 heb ik bijna de gehele tijd Rawhide gedraait om vervolgens te eindigen met de stabiele eindversie).
Maar hoe gaat dat dan ongeveer bij yum? yum update runnen en vervolgens yum upgrade? En is er ergens een package list te zien van yum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yootje
Ze kunnen triuwens wel wat doen aan de overzichtelijkheid van de site, zelden een onoverizchtelijker site gezien (behalve misschien knoppix.org) ik moet telkens me rot zoeken als ik iets wil vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yootje
En alle DVD-iso's zijn 80 MB, klopt dit? De Bittorrent dvd's zijn wel 4,1 gb.

[ Voor 57% gewijzigd door yootje op 29-04-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een ftp gevonden waar je de laatste versie van de Fedora DVD kan downloaden? Elke FTP die ik vind heeft een DVD van ongeveer 80mb groot. Daar klopt dus geen moer van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:53

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 01:28:
Heeft iemand een ftp gevonden waar je de laatste versie van de Fedora DVD kan downloaden? Elke FTP die ik vind heeft een DVD van ongeveer 80mb groot. Daar klopt dus geen moer van....
Dan is of je client stuk of de server waar je de file vandaan haalt :)

lftp schijnt files >4GB aan te kunnen, wget niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 11:22:
[...]

Dan is of je client stuk of de server waar je de file vandaan haalt :)

lftp schijnt files >4GB aan te kunnen, wget niet.
Me client was Firefox, me broweser dus. Maar nu met FlashFXP pakt hij hem wel goed! En bittorrent vindt ik iets te langzaam gaan....
Pagina: 1