DIVX te klein beeld

Pagina: 1
Acties:

• PLozekoot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01 20:10
Ik zit met een vreemd probleem bij het bekijken van mijn divx/xvids/dvd's/mepgs.
Als ik een af wil spelen in welke speler dan ook laat hij alleen een bepaald deel van het beeld zien en vergroot deze uit. Hierdoor zit je dus altijd naar de binnenste "kern" van de film te kijken wat vrij irritant is.
Ik heb al verschillende spelers geprobeerd (WMP, BSPlayer, Zoomplayer) maar ik ben er nog niet uit wat het kan zijn. Ook heb ik al de nodige codecs geprobeerd maar dit heeft ook geen resultaat. Nu denk ik dat het met een algeheel filter als ffdshow te maken heeft, maar herinstallatie van deze heeft ook geen zin..
Wie helpt mij ;) ?

Verwijderd

Kun je anders eens een screenshot posten van wat je bedoelt? Dit is nogal vaag.

Verder kan het zijn dat je problemen hebt omdat je fddshow EN DivX/Xvid samen geinstalleerd hebt, dus ik zou beide es uninstallen, en zien of het probleem er nog is als je maar een van de twee opnieuw installeert.

• PLozekoot
Dat heb ik geprobeerd..die screenshot te maken, maar dan krijg je in het venster van de film een zwart veld te zien..

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
PLozekoot schreef op 28 april 2004 @ 17:45:
Dat heb ik geprobeerd..die screenshot te maken, maar dan krijg je in het venster van de film een zwart veld te zien..
2 media players openen :)

[ Voor 6% gewijzigd door sdomburg op 28-04-2004 17:47 ]

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Of gewoon een goede player, in de meeste niet standaard ms players zit een screenshot of image functie :D
Zelf gebruik ik Media Player Classic, daar kan je onder file kiezen voor save image. :)
Maar als ik het zo lees, lijkt het net of je aan pan & scan doet, of er een soort zoom aanstaat. Dus daar zou ik ook beide even naar kijken.

• PLozekoot
zit wat in..echter..nu heb ik al mijn mogelijke obstructieve codecs eraf gemikt..dacht we doen alleen ffdshow erop, maar die wil nu niet installeren :(

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/4433/ffdshow.jpg

Zal wel weer iets kleins zijn

[ Voor 6% gewijzigd door PLozekoot op 28-04-2004 18:05 ]

• PLozekoot
tis opgelost..ik had ivm met mijn tv-out voor mijn filmpjes zitten rommelen met video overlay zoom :-) Heb dat nu uitgezet en codecs erop gezet en het spul doet het weer..Wel een domme actie overigens.. :o
Pagina: 1