Nou niet meteen flamen over firmware updates en de search gebruiken, want ik heb alle firmwares gehad en meerdere (brand)programma's gebruikt en weet me geen raad meer.
Dit is mijn probleem:
Ik heb een DVD gecompileerd met Pinnacle Studio 9. Indien ik de image van de DVD afspeel vanaf mijn Harde schijf werkt hij perfect! Dus er is niks mis met de image. Echter brand ik deze image ofwel via pinnacle studio 9, ofwel via Nero op een dvd schijfje, schokken de eerste 20 seconden van mijn film (laat dat nou net de mooie intro zijn).
Hoe kan dit?
Ik heb:
Snelle PC,
Nec 1300a met nieuwste firmware (ook oudere versies geprobeerd)
Pinnacle studio 9 en pinnacle studio 8 + alle updates.
Nero Burning rom.
Verschillende formaten DVD's goede kwaliteit. (op alle DVD's schokt het beeld exact op dezelfde momenten.)
Vriendelijk bedankt
Dit is mijn probleem:
Ik heb een DVD gecompileerd met Pinnacle Studio 9. Indien ik de image van de DVD afspeel vanaf mijn Harde schijf werkt hij perfect! Dus er is niks mis met de image. Echter brand ik deze image ofwel via pinnacle studio 9, ofwel via Nero op een dvd schijfje, schokken de eerste 20 seconden van mijn film (laat dat nou net de mooie intro zijn).
Hoe kan dit?
Ik heb:
Snelle PC,
Nec 1300a met nieuwste firmware (ook oudere versies geprobeerd)
Pinnacle studio 9 en pinnacle studio 8 + alle updates.
Nero Burning rom.
Verschillende formaten DVD's goede kwaliteit. (op alle DVD's schokt het beeld exact op dezelfde momenten.)
Vriendelijk bedankt