[WinXP Home] Outlook express 6.1 restore probleem.

Pagina: 1
Acties:

• winux
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-08 15:08
Dag Mensen

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb oulook express 6.1 gebackup door de .dbx bestanden op te slaan op andere locatie.
Maar nu wilde ik ze gaan restoren. Maar was ik vergeten ze eerst terug te zetten en dan pas een account aan te maken.

Dus nu heeft ie al ze nieuwe mail al binnen gehaald. Maar nu zit ik nog met de oude mailtjes. Die ik dus terug wil hebben. Hoe kan ik die bestanden dus erbij voegen zonder dat me nieuwe mailtjes worden weggegooid.

Thnx alvast

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
exporteren huidige mail, oude mail erover kopieren en mail dan erbij terugimporten.

NB. Ik gebruik geen OE, maar volgens mij kun je daar wel mee exporteren. Zoiets heb ik dacht ik wel eens ergens gefixt.

Verwijderd

Gewoon de oude mail importeren.....

Bestand-> importeren ->Berichten-> Outool express 6 - >E-mail uit een archief map importeren -> Bladeren dus oude mail zoeken..... en dan alle mappen selecteren.... Pruttel pruttel.... Klaar

Succes

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 11:18:
Gewoon de oude mail importeren.....

Bestand-> importeren ->Berichten-> Outool express 6 - >E-mail uit een archief map importeren -> Bladeren dus oude mail zoeken..... en dan alle mappen selecteren.... Pruttel pruttel.... Klaar

Succes
En dan in aanvulling: wel dus eerst huidige mail exporteren en dan op deze wijze importeren.