Toon posts:

moederbord-bios-printer

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Pc met een asus a7v8x-vm moederbord.
Daaraan had ik eerst de printer (HP 640C) via de parallelle poort aangesloten. Na een 4 maand werkte de printer niet meer, maar wel nog op hun oude pentium.
In het BIOS was de parallelle poort op disabled 'gesprongen', terug enabled en de printer werkte direct. Nog eens 4 maand (vorige week) later werkte de printer weer niet meer. Terug hetzelfde: par.poort op disabled. Ik heb de printer nu via de usb-poort aangesloten, om dat probleem kwijt te zijn.
maar, kreeg zopas telefoon dat de printer weer niet meer werkt

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
kreeg zopas telefoon dat de printer weer niet meer werkt
Lijkt me dat je dan eerst eens moet gaan kijken wat er precies aan de hand is. De GoT-glazen bol doet het vandaag namelijk slecht. ;)

Verwijderd

Licht dan toch aan de printer hoor, niet aan je bios/mobo, maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook wel :p

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 18:07
Gooi even een nieuw battarijtje in dat mobo, kennelijk is'ie een beetje vergeetachtig :)

Dat of er zit een of andere mafketel bij die denkt dat'ie het zelf wel kan oplossen en willekeurig dingen zit te veranderen in de bios die ermee te maken lijken te hebben... Ze zijn er :/

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Topicstarter
koraks schreef op 28 april 2004 @ 17:40:
[...]

Lijkt me dat je dan eerst eens moet gaan kijken wat er precies aan de hand is. De GoT-glazen bol doet het vandaag namelijk slecht. ;)
heb ik dan dezen avond ook gedaan. Plots waren er 2 printers geïnstalleerd :?
HP deskjet 640C en HP deskjet 640C (kopie 1)
die kopie1 werkte den andere heb ik er maar afgegooid.
Die pc staat trouwens vol spyware. Instant access, iemand die da kent? 't ziet er naar uit dat er wel eens een xxx-site bezocht wordt })

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tja, moge duidelijk zijn dan, dit is geen PMG materie, graag volgende keer dus eerst gaan kijken en dan pas een topic openen (indien nodig...)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.