Vanmorgen is hier een bliksem inslag geweest.
Heb diverse dingen defect waaronder mijn P800 die in de docking station stond en welke verbonden was met een pc die aanstond tijdens de bliksem inslag.
Sinds vanmorgen doet de P800 niet meer:
- Opladen
- Kan niet meer uit bellen
- Als ik gebeld wordt is de tegenpartij zeer slecht te verstaan
- Maakt geen contact meer met pc
- Menu's werken traag en sommige functie's helemaal niet.
Ben terug naar de dealer geweest maar deze moest de P800 opsturen (ging enkele weken duren).
Ik wilde weten of er misschien vaste reparatie bedragen zijn.
Vele merken hanteren van die swap prijzen, dus moederbord vervangen = xx euro, display xx etc
Wat ik wil weten is of Sonyericsson dit ook hanteert en hoeveel dit dan is.
Heb sonyericsson zelf gebeld maar die verwijzen me naar de handelaar, de handelaar wist het niet en moest het eerst opsturen....
Iemand insite info of ervaringen hiermee hoe sonyericsson zijn reparatie prijzen bepaald?
Heb diverse dingen defect waaronder mijn P800 die in de docking station stond en welke verbonden was met een pc die aanstond tijdens de bliksem inslag.
Sinds vanmorgen doet de P800 niet meer:
- Opladen
- Kan niet meer uit bellen
- Als ik gebeld wordt is de tegenpartij zeer slecht te verstaan
- Maakt geen contact meer met pc
- Menu's werken traag en sommige functie's helemaal niet.
Ben terug naar de dealer geweest maar deze moest de P800 opsturen (ging enkele weken duren).
Ik wilde weten of er misschien vaste reparatie bedragen zijn.
Vele merken hanteren van die swap prijzen, dus moederbord vervangen = xx euro, display xx etc
Wat ik wil weten is of Sonyericsson dit ook hanteert en hoeveel dit dan is.
Heb sonyericsson zelf gebeld maar die verwijzen me naar de handelaar, de handelaar wist het niet en moest het eerst opsturen....
Iemand insite info of ervaringen hiermee hoe sonyericsson zijn reparatie prijzen bepaald?