Whistler trolls?

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Kunnen we eigenlijk niet iedereen die in de Embedded Whistler thread over crashes en blauwe schermen begint een troll geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
:'(

Deze stond op 1 (behulpzaam :? |:() toen ik hem zag. Trolletje gegeven (weging 0 :(). Staat nu weer op 1: behulpzaam.

En deze is uiteraard weer heel grappig. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Deskundige hulp is gearriveerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Die "behulpzame" heeft weer een troll gehad, maar daarna weer Informatief :?

;( ;( ;( ;( ;( ;(

* irrelevant wil een ander modsysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gadverdamme. 4 postingen over mierenneuken. Totaal overbodige shit die per direct verwijderd had moeten worden.

Ik had daar zo 4 keer een troll willen uitdelen.
Modpunten zijn alleen op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Mwja, waar blijven die "deskundige Moddereters"

[edit: 4 x Troll, 'k liep nog te twijfelen, maar 'k ben over de streep gerokken, waarvoor dank]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

* GaMeOvEr heb ff een handvol Trolls uitgedeelt.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nee he, die 4 mierenneuken posts had ik al op Troll zien staan maar juist +1: gemod gegeven. Mierrenneuken is Overbodig, maar geen getroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Als er 4 of 5 zijn, die het nodig vinden om open deuren in te trappen, solliciteer je naar een troll. Iemand op een spelfout wijzen 'OK' maar BEWUST IRRITANT gaan doen, NEE => /dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Die heb ik ook geen Troll gegeven...

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Die 1e heb ik op 0 gelaten (hoewel ik nu zie dat 'ie ook op -1 staat)

Misschien ben ik iets te fel geweest, maar dit soort gedoe is (IMHO) Not Done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Daar zit zeker wat in Jaymz, maar kijk eens naar de tijden. Over de eerste zijn we het dus eens dat die op 0 mag. De tweede vind ik ook 0 omdat die wel grappig is, als iemand die aan het mierenneuken is mierenneuken fout schrijft vraag je om zo'n reactie, en die mag ook best gegeven worden, dat is ook best grappig. (0: grappig ;) nee hoor, overbodig)
De derde en vierde kwamen zo snel na de tweede dat ze niet opzettelijk door zijn gegaan na de tweede, maar die tweede nog helemaal niet gezien hadden. Zouden dus ook op 0 mogen, al zijn ze wel "minder grappig" als de tweede, en bevatten ze zelf ook fouten (sukkels).
De vierde, vijfde en zesde worden wel irritant, al zou je van de zesde ook kunnen zeggen dat die net zo denkt als wij over het irritante ge-mierenneuk en dat even subtiel opmerkt, dus niet trollt.

Om niet zo moeilijk te gaan doen als ik hierboven gedaan heb is mijn stelregel: mierenneuken krijgt 0: overbodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ik bekeek dit ff met de ogen van de (argeloze) bezoeker, en die kijkt niet naar die tijden. Die ziet een aantal overbodige posts, en een AANTAL overbodige posts is: ..

juist!!: irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik had daarnet nog verkeerd geteld ook, er staan er 7! Waar ik 6e zei bedoelde ik 7e (Wausmaus).

Wat nou jammer is is dat de 1e nog op -1 staat en 2 t/m 5 niet meer. Die 1e vind ik trouwens niet eens mierenneuken. Ik vind het goed als mensen fouten in de nieuwspost melden. Mag van mij gewoon score +1 krijgen.
(de provocerende uitspraak van de dag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik ben erg benieuwd naar meningen over mijn opmerking dat fouten in het nieuws altijd gemeld mogen worden en score 1 verdienen, ook al gaat het maar om een spelfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Als het op een "normale" manier gemeld wordt, heb ik er geen moeite mee, met 0 ook niet zo heel erg, hoewel ik dan liever 1 zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ik zou willen dat je die gewoon kon weghalen, het is zo ontzettend irritant als een thread begint met het aangeven van spelfouten, als je er eentje ziet (of tien of drie-en-dertig) geef dat dan even via ICQ aan ofzo denk ik dan bij mezelf.

Wat mij betreft mag je die dus gewoon -1 offtopic of -1 overbodig oid geven. >:)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Da's ook weer waar. Maar iig geen -1 zoals nu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

begin main

while (modpoint > 0) do
Give (-1, Troll);
modpoint = modpoint -1;
end while

end main

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Floris, dat ik nu sinds kort ook ICQ op het werk door de Firewall heen krijg (nee, niet _mijn_ Firewall, of eentje die onder mijn beheer staat) wil niet zeggen dat iedereen dat kan. Vergis je niet in de hoeveelheid mensen die vanaf het werk op T.net en GoT komen !

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Je zou een Adje er op attent kunnen maken, zodat 'ie na verbetering de betreffende reaktie weg kan halen. Ik heb ook wel eens een spelfout (of andere onregelmatigheid) aangegeven, met daarby "Pleaze verwijder", en wat gebeurd: Post weg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Ook al is het 'behulpzaam', ik word toch wel een beetje moe van het gezeur over spelfouten. Van mij mogen ze op '0 overbodig'. Spelfouten zijn juist wel interessant, het zegt heel veel over de schrijver. Als je het zo bekijkt verrijkt dat het medium. Je kan elkaar niet zien, maar dankzij stijl, fouten en - heel belangrijk - verbetering van fouten zeggen wel iets over iemand zijn persoonlijkheid. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Dusj alsj ik sjo begin te tiepen denk jij dat ik een beetje slisjj in het echie ?

:D

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op /. heten spelling zeikerts gewoon "spellingnazi's". en dat lijkt me terecht.

dom gezeur (is er slim gezeur, Oot?;)) -> -1, [insert your cracky remark here].

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
GaMeOvEr ervaart de sensatie van iemand die er op z'n werk achterkomt dat er van die vlekken op z'n broek zitten >:)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 20 december 2000 10:18 schreef Otis het volgende:
op /. heten spelling zeikerts gewoon "spellingnazi's". en dat lijkt me terecht.

dom gezeur (is er slim gezeur, Oot?;)) -> -1, [insert your cracky remark here].
* alt-92 butts in:

Zeiken over spelling kan alleen als het voor de discussie essentieel is dat er geen misverstanden ontstaan over het onderwerp.
De Nvidia <---> Nvidea spelfout bijvoorbeeld is niet essentieel, reageren daarop is overbodig en voegt geen enkele waarde toe, iedereen weet welke fabrikant er wordt bedoeld.
Dat is ook de reden dat spelling een onderwerp in de FAQ is, wat misschien wat duidelijker gesteld moet worden.

En als we dan toch aan het miereneuken zijn:
Hoeveel mieren kun je tegelijk neuken?
1.
Miereneuken it is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1