Toon posts:

welke mp3 speler iriver imp 550 of creative muvo²??

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen :P ,

ik ben al een tijdje op zoek naar de 'ideale' mp3 speler, maar die zijn er helaas niet. Na een tijd zoeken benk tot de conclusie gekomen op de muvo² 4Gb te kopen maar nu zagk laatst de iriver mp3 cd speler imp-550 voor maar €147 en de muvo² is 248,- dus toch groot verschil. en nu week het egt nie meer dus zou ik graag de voor en vooral de nadelen weten van deze spelers. Dus als je 1 van deze hebt zet dan astublieft ff een revieuwtje neer met de voor en vooral de nadelen. Of als je nog een betere speler weet te vinden tussen 4 - 10 gb met een minimale batterij duur van 10 uur en het bedrag rond de €200 post het dan ff hier.

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Welkom op GoT , graag even je start-post aanpassen aan ons prachtige FAQ !

Alvast bedankt!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2025
ehm, volgens mij is dit network troubleshooting, maargoed.

ik heb zelf de iRiver imp-400, en ben er erg tevreden mee. er komen vrij regelmatig firmwareupdates voor uit, en er is zelfs een bèta met ogg support. ik heb verder geen ervaring met hd spelers, maar het lijkt mij dat je in verhouding voor minder geld meer space krijgt bij die muvo.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-05 14:53

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Welkom op GoT!

Ik heb zelf een iRiver imp-150 (wat ouder type) maar die bevalt me tot nu toe nog steeds hartstikke goed! Lange levensduur qua batterijen, en heel goedkoop met andere oplossingen. Je moet alleen wel wat mp3 cd's meeslepen, maar of dat zo erg is ;)

Volgende keer zou je t misschien in Gadgets ofzo iets kunnen posten, ipv Network Troubleshooting ;) Lees teh FAQ! 8)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Er zijn al tigduizend reviews geweest over alle mogelijke soorten spelers, ik stel voor dat je eens begint bij er zélf een paar te zoeken.

Tevens wil ik je er graag van bewust maken dat je nu in Network Troubleshooting zit en niet in Gadget Talk.

Dit topic is gesloten.