Ik heb het volgende probleem.
Van een ftp server moet ik alle bestandseigenschappen ophalen. Dit moet gebeuren van alle bestanden, dus ook die in subdirs e.d. Van te voren weet ik niet hoe diep de directorystructuur is, dus dit zal ik recursief moeten gaan doen. Nu heb ik de volgende functie geschreven:
$ftpCon is dus een openstaande ftp stream.
Dit werkt echter niet zoals ik wil dat het werkt. Ik krijg nu van bepaalde dirs waarvan ik weet dat ze subdirs/files bevatten geen inhoud te zien. Wanneer ik echter de functie aanroep met de naam van die dir krijg ik wel alles te zien.
Weet iemand wat ik fout doe?
Van een ftp server moet ik alle bestandseigenschappen ophalen. Dit moet gebeuren van alle bestanden, dus ook die in subdirs e.d. Van te voren weet ik niet hoe diep de directorystructuur is, dus dit zal ik recursief moeten gaan doen. Nu heb ik de volgende functie geschreven:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| function showFiles($dir) { global $ftpCon; $list = ftp_rawlist($ftpCon, $dir); for($i = 0; $i < sizeof($list); $i++) { $item = split("[ ]+", $list[$i]); $item_type = substr($item[0], 0, 1); if($item_type == 'd') { $newMap = $dir."/". $item[8]; print "<TR><TD>MAP: $newMap</TD></TR>"; showFiles($newMap); } else { print "<TR><TD>". $list[$i] ."</TD></TR>"; } } } $currentFolder = ftp_pwd($ftpCon); print "<TABLE>"; showFiles($currentFolder); print "</TABLE>"; |
$ftpCon is dus een openstaande ftp stream.
Dit werkt echter niet zoals ik wil dat het werkt. Ik krijg nu van bepaalde dirs waarvan ik weet dat ze subdirs/files bevatten geen inhoud te zien. Wanneer ik echter de functie aanroep met de naam van die dir krijg ik wel alles te zien.
Weet iemand wat ik fout doe?