Voor m'n tweede pc ben ik op zoek naar een goedkoop tweedehands mobo'tje. Het enige wat ie moet kunnen is namelijk dit:
-moet gewoon werken (geen defect) met een XP1700
-moet temperatuursensors op zitten
-ik moet de vcore lager kunnen instellen
-en sd- en ddrbanken samen zou fijn zijn
Ik vraag dit omdat ik met de twee moederborden die ik heb niet het voltage omlaag kan krijgen. Met m'n Asus a7a kan ik 'm alleen maar hoger instellen, en op m'n Jetway k266 kan ik helemaal niks instellen en er zitten niet eens sensors op. Ik wil de cpu graag wat minder heet en stiller, en wil niet dat ie gaat smoren in m'n desktop
. Daarom wil ik graag proberen de vcore omlaag te doen.
Weet er iemand wat merken of bepaalde moederborden of chipsets die hieraan wel of juist niet voldoen zodat ik daar een beetje op letten op de tweedehandssites?
-moet gewoon werken (geen defect) met een XP1700
-moet temperatuursensors op zitten
-ik moet de vcore lager kunnen instellen
-en sd- en ddrbanken samen zou fijn zijn
Ik vraag dit omdat ik met de twee moederborden die ik heb niet het voltage omlaag kan krijgen. Met m'n Asus a7a kan ik 'm alleen maar hoger instellen, en op m'n Jetway k266 kan ik helemaal niks instellen en er zitten niet eens sensors op. Ik wil de cpu graag wat minder heet en stiller, en wil niet dat ie gaat smoren in m'n desktop
Weet er iemand wat merken of bepaalde moederborden of chipsets die hieraan wel of juist niet voldoen zodat ik daar een beetje op letten op de tweedehandssites?
[ Voor 12% gewijzigd door Digital-DNA op 28-04-2004 15:44 ]