Toon posts:

Draadloos netwerk van Sitecom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het in de search niet kunnen vinden, maar ik heb dus een probleempje met mij router/pc kaartje in me laptop. Op mijn kamer heb ik gewoon draadloos internet, maar nu probeerde ik het net in de kamer (direct naast mijn kamer, is nog geen vijf meter) maar daar doet ie het soms wel even maar dan naar een tijdje en soms gelijk verbreekt die de verbinding en kan de verbinding ook niet herstellen.

Ik weet ook niet waar dit aan kan liggen maar misschien hadden meer mensen dit en hebben ze inmiddels een oplossing.

Mijn router is een wl-025 en mijn pc kaartje is een wl-011, allebei van Sitecom.

Mocht er meer info nodig zijn dan hoor ik het wel. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat werkt dus allemaal niet, die updates van de firmware staat niet in in de fixlist dat dat gemaakt zou zijn,

"Enable IEEE 802.1x authentication" stond al unchecked,

Add/Remove Programs" Control Panel, then into "Add/Remove Windows Components". Turn off the check mark next to "Networking Services" was ook al uitgeschakeld.

En deze twee werken ook niet:

MS Knowledge Base Article239924 How to Disable Media Sense for TCP/IP in Windows

Disable "wireless zero configuration service"

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Het gaat dus om dezelfde laptop, met dezelfde WiFi NIC op dezelfde AP, op een andere locatie :?

Tijd voor een nieuwe sig..