Toon posts:

Solidworks 2004 problemen met photoworks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik Solidworks 2004 geinstalleerd. Daarbij heb ik ook photoworks geinstalleerd om objecten mee te kunnen renderen.

Wanneer ik nu Solidworks opstart krijg ik nergens de werkbalk van photoworks te zien. De werkbalk lijkt gewoon niet te bestaan (heb ook bij view/toolbars gekeken).

Nu heb ik een AMD Athlon XP 2600+ processor en ik heb ooit gehoord dat solidworks niet altijd goed met AMD werkt.

Weet iemand hier meer van? Hebben meer mensen dit probleem? Zijn er patches voor?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Heb je ook geen Photoworks menuutje erbij?

Dat AMD gezeik is trouwens absolute bullshit, werk zelf op een Athlon 2500+ laptop, terwijl veel medestudenten op een Centrino werken. Nooit last gehad van crashed itt. mijn medestudenten :)

Natuurlijk niet geheel objectief bovenstaande; ik houd m'n laptop schoner dan de meeste medestudenten

edit:
Zelf ervaring met SW '03 en '04 :)

[ Voor 86% gewijzigd door sdomburg op 28-04-2004 14:19 ]

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 14:17

koli-man

Bartender!!!!

Ik heb er geen ervaring mee, maar dit lijkt mji dus echt geen probleem met de processor, dit lijkt me meer een instellingen in het register of zoiets dergelijks, kun je bij dat photoworks gedoe geen instellingen setten of zo.
btw, je kunt ook de helpdesk bellen van Solidworks ;)

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:44
Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 14:14:

Nu heb ik een AMD Athlon XP 2600+ processor en ik heb ooit gehoord dat solidworks niet altijd goed met AMD werkt.

Weet iemand hier meer van?
Dat klopt, dat was met de versie van '99

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:44
koli-man schreef op 28 april 2004 @ 14:17:
Ik heb er geen ervaring mee, maar dit lijkt mji dus echt geen probleem met de processor, dit lijkt me meer een instellingen in het register of zoiets dergelijks, kun je bij dat photoworks gedoe geen instellingen setten of zo.
btw, je kunt ook de helpdesk bellen van Solidworks ;)
Als je de 'studenten licentie' hebt niet hor ;)

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
mhr-zip schreef op 28 april 2004 @ 14:19:
[...]

Als je de 'studenten licentie' hebt niet hor ;)
Ook met een Educational Edition mag je de helpdesk bellen; jij doelt op een andere studenten versie ben ik bang ;)

Verwijderd

Staat het bij het menu tools en dan Add-Ins, Photoworks aangevinkt?
Pagina: 1