Toon posts:

Acer 1501 LMi + XP Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren een Acer 1501 LMi gekocht... vandaag XP Pro er op gezet en de drivers geïnstalleerd... Maar er blijft nog een geel driehoekje in het apparaatbeheer...

USB-controller blijft op geel staan...

Dus ik maar vol vertrouwen effe naar de Acer helpdesk gebeld...
"Ja meneer... XP Pro... daar geven wij geen support op"

Te gek...

Iemand per ongeluk een ideetje hoe van dit gele driekhoekje afgeraak? Thanks!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:51

UTM

Mischien de drivers installeren van het USB apparaat?

Verwijderd

Topicstarter
Effe voor alle duidelijkheid... Er hangt geen enkel usb apparaat aan... Het gaat em dus om de USB-controller en niet één of ander usb apparaat dat ik heb ingeplugd...

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:51

UTM

Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 13:41:
Effe voor alle duidelijkheid... Er hangt geen enkel usb apparaat aan... Het gaat em dus om de USB-controller en niet één of ander usb apparaat dat ik heb ingeplugd...
Jah idd :) USB Controllers hebben ook zo hun drivers nodig (en mischien ben je die vergeten te installen of had Windows XP -Non SP1- ze niet @ de cd staan) Als het een USB 2.0 Apparaat is, heb je soms nog wel eens andere drivers nodig. Check anders je apparaatbeheer - USB Controller en kijk waar de driehoek staat en lees de uitleg daarbij. Wil ook wel eens helpen :)

[ Voor 22% gewijzigd door UTM op 28-04-2004 13:48 ]

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Heel toevallig SP1 nog niet geinstalleerd? Na installatie daarvan ff rechts-klikken en automatisch driver updaten doen, vindt ie de USB2 driver die in SP1 zit :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
heb je SP1 geinstalleerd? volgens mij kan je dan bij apparaatbeheer op de usb controller klikken en dan tabblad driver kiezen en vervolgens update driver

ik had dit ook na een reinstall, had bij mij te maken met de usb2.0 fix in SP1

edit ... net te laat ;) /edit

[ Voor 8% gewijzigd door zoooper op 28-04-2004 13:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Whoohhooooow!

Super! Dat was het dus... Dat ik daar nog niet zelf op was gekomen... Ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik vannacht iets te lang op mijn nieuwe speelgoed getokkeld had ;-)

Thanks guys!

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk wel erg dat Acer hier geen support op wil geven... Da's toch wel een serieus minpunt voor Acer als je't mij vraagt...

Maar goed... I'm not complaining... This machine rocks!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 13:51 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gefeliciteerd met je nieuwe beestje. ;)
Deze vraag is eigenlijk ook wel vaker langsgekomen, en je hebt je antwoord al. Deze gaat dus op slot. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.