Over enkele weken heb ik 2 PC's in huis staan (zie ook de hardware rubriek). Ik wil mijn huidige internetverbinding dan delen, zodat beide PC's op internet kunnen. Ik wil echter niet dat er één PC continu aan moet staan om op internet te kunnen. Beide PC's moeten afhankelijk van elkaar op internet kunnen.
Wat nu volgens mij een probleem vormt is dat ik ADSL via een USB-modem heb. Ik heb zelf weinig verstand van routers, maar een kennis van mij wist niet of er nu wel of geen routers bestonden die internet via een USB-modem kunnen delen.
Ik heb op de site van Sitecom een ADSL Home Station gevonden. Zover ik het begrijp heb ik deze nodig om mijn internetverbinding te delen.
Ik hoop dat iemand mij hier een beetje duidelijkheid kan verschaffen.
Wat nu volgens mij een probleem vormt is dat ik ADSL via een USB-modem heb. Ik heb zelf weinig verstand van routers, maar een kennis van mij wist niet of er nu wel of geen routers bestonden die internet via een USB-modem kunnen delen.
Ik heb op de site van Sitecom een ADSL Home Station gevonden. Zover ik het begrijp heb ik deze nodig om mijn internetverbinding te delen.
Ik hoop dat iemand mij hier een beetje duidelijkheid kan verschaffen.