Ik heb een IBM Thinkpad 390, die het altijd goed heeft gedaan, maar nu zette ik hem een keer beneden in de tuin neer, verlengsnoer en lange netwerkkabel ernaartoe, en ik denk ik ga fijn in de tuin zitten GoTten
Maar wat ziet mijn oog? Als ik hem aan probeer te zetten doet hij helemaal niks meer! Als ik de voeding aansluit gaat wel het oplaad-lampje aan, dat ook groen wordt als de batterij vol is. Ik heb geprobeerde de laptop bij een ander stopcontact aan te sluiten, alle pcmcia kaarten verwijderd, cdrom en floppydrive verwijderd, hardeschijf verwijderd, zelfs de accu verwijderd (met netstroom er nog wel op natuurlijk
) Maar nee hoor. doet helemaal niks. Scherm springt niet aan, hardeschijf begint niet te draaien, hij piept niet. helemaal Nix. Heeft iemand hier ervaring/een oplossing mee/voor?
Verwijderd
Het enige wat je nog kan meten is de voedingsspanning van de adapter...
Verwijderd
Hoi, i heb zojuist een 390 gekocht via een kennis.
266/64mb, 14 inch TFT maar zonder harde schijf, stel dat je hem niet meer aan de praat krijgt, kunnen wij dan zaken doen ??
Mike
266/64mb, 14 inch TFT maar zonder harde schijf, stel dat je hem niet meer aan de praat krijgt, kunnen wij dan zaken doen ??
Mike
@ts 't klinkt als het stekkertje in je laptop wat van de print geraakt is.
@mike: een 2,5"hdd voor een laptop kan nooit duur zijn, toch?
@mike: een 2,5"hdd voor een laptop kan nooit duur zijn, toch?
ping 127.212.23.124