Ik had problemen met mijn lijnsnelheid die opeens terug viel van 4mbits naar 2,7mbits. Ik deed net de postcodecheck eens, en tot mijn verbazing was Fast adsl opeens net meet leverbaar hier over ISDN, over een analoge lijn kan dit wel nog.... Dit snap ik dus niet zo goed. Nou heb ik net wat gezocht op GOT en blijkt dat t net ff anders werkt allemaal.
De afstand tot mijn centrale is:
Naam MDF-centrale: Schin op Geul
Afstand tot aan centrale: 2489 meter.
Type locatie: BITSTREAM
Lijkt mij dat 4mbits mogelijk moet zijn. En die 4mbits wil ik ook graag hebben. Omdat we ISDN niet kwijt willen was ik aan het denken om er door kpn dan maar een analoge lijn bij te laten leggen.
Nou is mijn vraag: Is dat mogelijk? en zo ja, waar moet ik dan allemaal op letten?
( overigens vind ik het schandalig dat ze mij niks laten weten dat het niet meer mogelijk is en mij gewoon 80 euro laten dokken voor fast adsl!!! )
De afstand tot mijn centrale is:
Naam MDF-centrale: Schin op Geul
Afstand tot aan centrale: 2489 meter.
Type locatie: BITSTREAM
Lijkt mij dat 4mbits mogelijk moet zijn. En die 4mbits wil ik ook graag hebben. Omdat we ISDN niet kwijt willen was ik aan het denken om er door kpn dan maar een analoge lijn bij te laten leggen.
Nou is mijn vraag: Is dat mogelijk? en zo ja, waar moet ik dan allemaal op letten?
( overigens vind ik het schandalig dat ze mij niks laten weten dat het niet meer mogelijk is en mij gewoon 80 euro laten dokken voor fast adsl!!! )