Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 12:50 ]
Net alsof ik dat nog niet gedaan heb. Maar enkel die D-link lijkt geschikt.Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 12:48:
tip: zoek eens op sites van fabrikanden van routers (dlink, linksys, stiecom enz)
Als ik al zou weten met welke afkorting of term ze de mogelijkheid om internet voor een bepaalde computer op bepaalde uren uit te schakelen zou kennen, geraak ik al wat verder. Want die sites van de fabrikanten blinken niet uit in duidelijkheid.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Ah, op quickspot staat de 108 aan €162.44. Maar kan ie op bepaalde tijden de internettoegang afsluiten?
[ Voor 31% gewijzigd door naftebakje op 28-04-2004 13:32 ]
[ Voor 100% gewijzigd door naftebakje op 28-04-2004 13:32 ]
Verwijderd
Gaat dus om een ADSL modem + Router + 4 poort Switch + Wireless
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 13:44 ]
Verwijderd
En als je daar een lijst van hebt kun je lekker gaan shoppen op routers die ook nog eens geavanceerde toegangsregelingen ondersteunen
Dit topic is gesloten.
![]()